Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 930038

Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi


Anđić, Dunja; Ćurić, Antonija
Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 285-297 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 930038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi
(LTD method as a tool for for learning in the field of education for sustainable development in higher education)

Autori
Anđić, Dunja ; Ćurić, Antonija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor - Zadar : Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017, 285-297

ISBN
978-953-331-154-8

Skup
Znanstveno-stručna konferencija Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 12.05.2016. - 13.05.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
LTD metoda ; studenti ; Pedagogija održivog razvoja ; kompetencije ; web alati.
(LTD method ; students ; Pedagogy for Sustainable Development ; competencies ; web tools.)

Sažetak
U radu se prezentira primjer dobre prakse i rezultati preliminarnog istraživanja o primjeni LTD metode u poučavanju odgoja i obrazovanja za održivi razvoj, u kolegiju Pedagogija održivog razvoja na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. LTD metoda ili Learning trough discussion jest pristup učenju koji stavlja studenta u poziciju aktivnog sudionika u procesu nastave uključujući čitanje, komentiranje i aktivno promišljanje o tekstu/radu, izražavanje svojih promišljanja, povezivanje s relevantnim pojmovima te učenje kroz raspravu. U provedbu LTD metode na nastavi kolegija uključeni su bili i web alati namijenjeni dokumentiranju procesa provedbe LTD metode. Nakon provedbe provedeno je preliminarno istraživanje, odnosno kvantitativna i kvalitativna evaluacija metode. Uzorak na kojem se provodila i evaluirala uporaba metode je činilo 31 student sveučilišnog učiteljskog studija Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci koji su u 8. semestru pohađali kolegij Pedagogija održivog razvoja. Za potrebe ovog istraživanja prilagođen je obrazac namijenjen evaluaciji rada, te su postavljena i pitanja koje su obuhvaćala kvalitativni aspekt evaluacije metode. Studenti su na pitanja odgovarali popunjavanjem obrasca te otvorenim/esejskim tipom odgovora, anonimno i dobrovoljno. Odgovori studenata prezentirat će se putem kvantitativnih podataka i kvalitativno koristeći tematsku analizu. Rezultati u konačnici upućuju da je LTD metoda izvrstan alat za poticanje studenata na razvoj kompetencija koje uključuju aktivno proučavanje literature, razvoj komunikacijskih vještina, interaktivni dijalog i iskazivanje stavova, a u kombinaciji sa suvremenim web alatima sredstvo za kritičko promišljanje problema odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Dunja Anđić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Anđić, Dunja; Ćurić, Antonija
Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi // Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske / Radeka, Igor (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru ; Dječji vrtić Radost, Zadar, 2017. str. 285-297 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Anđić, D. & Ćurić, A. (2017) Ltd metoda kao alat za učenje u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj u visokoškolskoj nastavi. U: Radeka, I. (ur.)Održivi razvoj i odgojno-obrazovni sustav Hrvatske.
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and \'{C}uri\'{c}, Antonija}, editor = {Radeka, I.}, year = {2017}, pages = {285-297}, keywords = {LTD metoda, studenti, Pedagogija odr\v{z}ivog razvoja, kompetencije, web alati.}, isbn = {978-953-331-154-8}, title = {Ltd metoda kao alat za u\v{c}enje u odgoju i obrazovanju za odr\v{z}ivi razvoj u visoko\v{s}kolskoj nastavi}, keyword = {LTD metoda, studenti, Pedagogija odr\v{z}ivog razvoja, kompetencije, web alati.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Radost, Zadar}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {An\dji\'{c}, Dunja and \'{C}uri\'{c}, Antonija}, editor = {Radeka, I.}, year = {2017}, pages = {285-297}, keywords = {LTD method, students, Pedagogy for Sustainable Development, competencies, web tools.}, isbn = {978-953-331-154-8}, title = {LTD method as a tool for for learning in the field of education for sustainable development in higher education}, keyword = {LTD method, students, Pedagogy for Sustainable Development, competencies, web tools.}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru ; Dje\v{c}ji vrti\'{c} Radost, Zadar}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font