Pregled bibliografske jedinice broj: 929934
Komuniciranje strategije zdravstvene ustanove
Komuniciranje strategije zdravstvene ustanove // Zbornik sažetaka 3. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa “Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu” / Smoljić, Mirko ; Janković, Slavica (ur.).
Vukovar, 2017. str. 174-183 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 929934 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje strategije zdravstvene ustanove
(Communications strategy of healthcare institutions)
Autori
Brumnić, Vesna ; Šklempe Kokić, Iva ; Jelica, Stjepan ; Znika, Mateja ; Matković, Vanja ; Čajkovac, Nada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka 3. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa “Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu”
/ Smoljić, Mirko ; Janković, Slavica - Vukovar, 2017, 174-183
Skup
3. međunarodni znanstveno-stručni skup “Fizioterapija u sportu, rekreaciji i wellnessu”
Mjesto i datum
Vukovar, Hrvatska, 09.11.2017. - 10.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komuniciranje strategije, korisnici zdravstvenog sustava, zdravstveni djelatnici, zdravstvene ustanove
(communication strategy, healthcare system users, healthcare workers, healthcare institutions)
Sažetak
Uvod: Sve organizacije, uključujući i neprofitne, trebaju kontinuirano razvijati nove strategije i učinkovito ih provoditi. Strategije je potrebno komunicirati unutar, kao i izvan organizacije. Metode: Istraživanje je provedeno na uzorku od 185 ispitanika (zdravstvenih djelatnika odnosno korisnika zdravstvenog sustava), pri čemu je korišten strukturirani upitnik. Ispitivanje je provedeno online u svibnju 2017. godine. Rezultati: Postoji statistički značajna razlika između stavova zdravstvenih djelatnika i korisnika zdravstvenog sustava, odnosno između visoko educiranih zdravstvenih djelatnika i ostalih zdravstvenih djelatnika o važnosti komuniciranja zdravstvene ustanove s javnošću radi osmišljavanja uspješnog plana i razvoja iste. Također, postoji statistički značajna razlika između stavova visoko educiranih zdravstvenih djelatnika i ostalih zdravstvenih djelatnika glede informiranosti o strategiji, planu razvoja, misiji i viziji zdravstvene ustanove u kojoj rade. Ne postoji statistički značajna razlika između stavova zdravstvenih djelatnika i korisnika zdravstvenog osiguranja vezano za prepoznavanje zdravstvenih djelatnika kao strateške snage za održavanje visoke razine pruženih javnih usluga, te snažnog potencijala za gospodarski razvoj na nivou države. Rasprava: Komuniciranje strategije unutar organizacije povećava motiviranost i učinkovitost te pomaže da svi djelatnici zajedničkim naporima teže istom cilju. Uloga komuniciranja strategije izvan organizacije je usmjeravanje posla kojim se ustanova bavi u svijest javnosti. Zaključak: Komuniciranjem strategije zdravstvene ustanove povećava se doprinos u poboljšanju zdravlja stanovništva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Klinički bolnički centar Osijek,
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Vesna Brumnić
(autor)
Stjepan Jelica
(autor)
Iva Šklempe Kokić
(autor)
Mateja Znika
(autor)