Pregled bibliografske jedinice broj: 929747
Utjecaj monostrukturalnih aktivnosti u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture na funkcionalne sposobnosti učenika
Utjecaj monostrukturalnih aktivnosti u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture na funkcionalne sposobnosti učenika // 16. godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša / Milanović, Luka ; Werthaimer, Vlasta ; Jukić, Igor (ur.).
Zagreb: Tomislav Krstičević, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 251-255 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 929747 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj monostrukturalnih aktivnosti u nastavi Tjelesne i zdravstvene kulture na funkcionalne sposobnosti učenika
Autori
Beljak, Nikolina ; Trajkovski, Biljana ; Bugarin, Martina ; Rajačić, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
16. godišnja međunarodna konferencija Kondicijska priprema sportaša
/ Milanović, Luka ; Werthaimer, Vlasta ; Jukić, Igor - Zagreb : Tomislav Krstičević, Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 251-255
Skup
16. godišnja međunarodna konferencija "Kondicijska priprema sportaša 2018."
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.02.2018. - 24.02.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
atletika, funkcionalne sposobnosti, djeca
Sažetak
Funkcionalne sposobnosti su sposobnosti koje su odgovorne za regulaciju i koordinaciju funkcija organskih sustava. One obuhvaćaju rad srčano- žilnog i dišnog sustava čija je zadaća opskrba i prijenos kisika te uklanjanje štetnih tvari. Primjerena razina funkcionalnih sposobnosti razvija se trenažnim procesima i od izuzetne je važnosti prvenstveno zbog zdravstvenih razloga. Cilj ovog rada je bio utvrditi utjecaj monostrukturalne aktivnosti (sadržaji iz atletike) na funkcionalne sposobnosti učenika 4. razreda Osnovne škole „Vežica“ u razdoblju od 3 mjeseca. Uzorak ispitanika činilo je 34 učenika (18 dječaka i 16 djevojčica). Učenici su bili mjereni na početku i na kraju istraživanja u testu trčanja 3 minute (F3) i u vrijednostima pulsa u mirovanju (BPM1), pulsa u aktivnosti (BPM2) i pulsa nakon oporavka (BPM3) te u antropometrijskim karakteristikama: tjelesna visina (ATV) i tjelesna težina (ATT) na temelju kojih će biti izračunat i body mass index (BMI). U istraživanje je bila uključena i kontrolna skupina koja nije sudjelovala u programu. Dobiveni rezultati potvrdili su hipotezu da će učenici iz eksperimentalne skupine statistički značajno poboljšati svoje funkcionalne sposobnosti mjerene testom trčanje 3 minute nakon programa koji sadrži pojačane sadržaje iz atletike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb