Pregled bibliografske jedinice broj: 928985
Transfer znanja u geodetskom sektoru: Suradnja nastave i prakse
Transfer znanja u geodetskom sektoru: Suradnja nastave i prakse // Radionica za nastavnike srednjih škola koje obrazuju geodetske i geoinformatičke tehničare u Hrvatskoj, Voditelj: prof. dr. sc. Željko Bačić
Zagreb, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 928985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Transfer znanja u geodetskom sektoru: Suradnja nastave i prakse
(Knowledge Transfer in the Geodetic Sector: A Teaching and Practice Cooperation)
Autori
Mraović, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Radionica za nastavnike srednjih škola koje obrazuju geodetske i geoinformatičke tehničare u Hrvatskoj, Voditelj: prof. dr. sc. Željko Bačić
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 23.09.2013. - 24.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
dionici, ishodi učenja, razvoj karijera, geodetski sektor, konkurenti
(stakeholders, learning outcomes, career paths, geodetic sector, competitors)
Sažetak
U okviru radionice koju je 23. i 24. rujna 2013. organizirao prof. dr. sc. Željko Bačić, a vezano za programske ugovore Sveučilišta u Zagrebu sa MZOŠ-em za ak. god. 2012./2013. prof. dr. sc. Branka Mraović održala je pozvano predavanje na temu „Knowledge Transfer in the Geodetic Sector: A Teaching and Practice Cooperation“. U okviru predavanja profesorica Mraović predstavila je svoj autorski znanstveno-nastavni projekt „Profil dionika u geodeziji“ koji je kreiran za potrebe izvođenja nastave iz područja Katedre za organizacijsku teoriju i menadžment na preddiplomskom studiju geodezije i geoinformatike. Projekt što se odvija pod mottom: „U svakom trenutku važno je znati gdje se nalazite i s kim poslujete“ ima tri temeljna cilja: 1. naučiti nešto korisno temeljem primjera iz prakse ; 2. saznati uspješnu geodetsku priču i od nje sačiniti nastavni materijal, 3. naučiti kako pratiti konkurente. Ideja je stvoriti pozitivnu, optimističnu i entuzijastičnu klimu učenja kroz koju se promiču vrednote rada i osobnog angažmana kao put do uspjeha. Projektom se želi kreirati interaktivan odnos studenata, gospodarstvenika i nastavnika tako što se studente uči kontinuiranom monitoringu dionika – svojih budućih poslovnih partnera i konkurenata. Također, uči ih se da prepoznaju važnost promjene i prilagođavanja u području tehničke okoline. Omogućuje im se da dobiju uvide kako, kojom brzinom i kojim tempom se dionici u geodeziji i srodnim tehničkim disciplinama mijenjaju i prilagođavaju zahtjevima domaće i međunarodne poslovne okoline, te da direktno od poslodavaca čuju koji profil znanja će se od njih tražiti prilikom prvog zaposlenja i tijekom radne karijere, dakle na koje nastavne sadržaje trebaju usmjeriti više pozornosti. Studenti imaju priliku vidjeti što im koje područje geodezije omogućuje, a što ne, te da, u slučaju potrebe, na vrijeme preusmjere svoje obrazovanje, i da tako konstruktivno ulože svoj trud, novac i energiju. Tijekom nastave studentima je pružena mogućnost da analiziraju četiri grupe dionika: tvrtke, strukovne institucije i udruge u zemlji, međunarodne organizacije iz polja geodezije i geoinformatike i medije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
Napomena
Ovaj rad je rezultat aktivnosti u okviru znanstveno-nastavnog projekta „Profil dionika u geodeziji“ autorice i voditeljice projekta prof. dr. sc. Branka Mraović, a vezano za Programske ugovore Sveučilišta u Zagrebu sa Ministarstvom znanosti, obrazovanja i športa RH za ak. god. 2012./2013. i 2013./2014.