Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 928818

Cjeloživotno učenje za održivi razvoj


Kovačević, Sonja; Mušanović, Luka
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 3; 325-341 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 928818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
(Lifelong Learning for Sustainable Development)

Autori
Kovačević, Sonja ; Mušanović, Luka

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61 (2012), 3; 325-341

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; održivi razvoj ; ekologija ; društveni utjecaj ; utjecaj učenja
(lifelong learning ; sustainable development ; ecology ; social influence ; the influence of learning)

Sažetak
U ovom radu predstavljene su teme cjeloživotnog učenja i održivog razvoja te dovedene u korelaciju. Cjeloživotno je učenje koncept koji još nije zaživio „punim plućima“ u Hrvatskoj i nužno ga je širiti i poticati. U radu je izložen koncept održivog razvoja koji je ključna karika blagostanja svakog društva. Nezaobilazan pojam u konceptu cjeloživotnog učenja jest održivi razvoj ključan za održavanje života na Zemlji još tisućama godina. U 21. stoljeću ljudi su nastavili nemilosrdno iskorištavati Zemlju te štetiti njezinoj prirodnoj koheziji i skladu. Održivi je razvoj koncept koji svi moramo usvojiti te sustavno primjenjivati ako želimo osigurati sljedećim generacijama normalan život, odnosno dovoljno prirodnih resursa i zdravo okruženje. Potrebno je cijeli život učiti o procesima interakcije u svijetu poznate kao „učinak leptira “ i „domino efekt “. Niti jedan ljudski postupak nije neutralan nego izravno ili neizravno utječe na cijelu Zemlju. Ljudi trebaju imati u vidu posljedice svoga djelovanja iako su one naoko minorne i beznačajne.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Sonja Kovačević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačević, Sonja; Mušanović, Luka
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 3; 325-341 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Kovačević, S. & Mušanović, L. (2012) Cjeloživotno učenje za održivi razvoj. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (3), 325-341.
@article{article, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Sonja and Mu\v{s}anovi\'{c}, Luka}, year = {2012}, pages = {325-341}, keywords = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odr\v{z}ivi razvoj, ekologija, dru\v{s}tveni utjecaj, utjecaj u\v{c}enja}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje za odr\v{z}ivi razvoj}, keyword = {cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, odr\v{z}ivi razvoj, ekologija, dru\v{s}tveni utjecaj, utjecaj u\v{c}enja} }
@article{article, author = {Kova\v{c}evi\'{c}, Sonja and Mu\v{s}anovi\'{c}, Luka}, year = {2012}, pages = {325-341}, keywords = {lifelong learning, sustainable development, ecology, social influence, the influence of learning}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {61}, number = {3}, issn = {0037-654X}, title = {Lifelong Learning for Sustainable Development}, keyword = {lifelong learning, sustainable development, ecology, social influence, the influence of learning} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font