Pregled bibliografske jedinice broj: 928818
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 61 (2012), 3; 325-341 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 928818 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
(Lifelong Learning for Sustainable Development)
Autori
Kovačević, Sonja ; Mušanović, Luka
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 61
(2012), 3;
325-341
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
cjeloživotno učenje ; održivi razvoj ; ekologija ; društveni utjecaj ; utjecaj učenja
(lifelong learning ; sustainable development ; ecology ; social influence ; the influence of learning)
Sažetak
U ovom radu predstavljene su teme cjeloživotnog učenja i održivog razvoja te dovedene u korelaciju. Cjeloživotno je učenje koncept koji još nije zaživio „punim plućima“ u Hrvatskoj i nužno ga je širiti i poticati. U radu je izložen koncept održivog razvoja koji je ključna karika blagostanja svakog društva. Nezaobilazan pojam u konceptu cjeloživotnog učenja jest održivi razvoj ključan za održavanje života na Zemlji još tisućama godina. U 21. stoljeću ljudi su nastavili nemilosrdno iskorištavati Zemlju te štetiti njezinoj prirodnoj koheziji i skladu. Održivi je razvoj koncept koji svi moramo usvojiti te sustavno primjenjivati ako želimo osigurati sljedećim generacijama normalan život, odnosno dovoljno prirodnih resursa i zdravo okruženje. Potrebno je cijeli život učiti o procesima interakcije u svijetu poznate kao „učinak leptira “ i „domino efekt “. Niti jedan ljudski postupak nije neutralan nego izravno ili neizravno utječe na cijelu Zemlju. Ljudi trebaju imati u vidu posljedice svoga djelovanja iako su one naoko minorne i beznačajne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts