Pregled bibliografske jedinice broj: 926366
Nastava, ocjenjivanje po ishodima učenja – nekoliko prijedloga
Nastava, ocjenjivanje po ishodima učenja – nekoliko prijedloga // Polytechnic and design, 5 (2017), 4; 248-255 doi:10.19279/TVZ.PD.2017-5-4-01 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 926366 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava, ocjenjivanje po ishodima učenja – nekoliko prijedloga
(Some ideas and experiences on teaching and learning outcomes assessment)
Autori
Zlatović, Sonja
Izvornik
Polytechnic and design (1849-1995) 5
(2017), 4;
248-255
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
visoko obrazovanje ; nastava ; ishodi učenja ; vrednovanje i ocjenjivanje studentskih postignuća ; uspjeh
(higher education ; teaching ; learning outcomes ; assessment of outcomes ; success)
Sažetak
Predlaže se nekoliko elemenata nastave koji je mogu učiniti zanimljivijom i uspješnijom, kao i pregled vrednovanja i ocjenjivanja studentskih postignuća po ishodima učenja. Prikazuje se više postupaka za uključivanje studenata tijekom dugih sati predavanja, te pregledna tablica bodova po ishodima učenja. U prvom su planu zadovoljstvo studenata i nastavnika, te uspjeh studenata u njihovom budućem poslu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Građevinarstvo, Interdisciplinarne tehničke znanosti, Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti