Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 926324

Izbor tržišta i lokacije prilikom otvaranja trgovačkih centara na primjeru grada Osijeka


Mrvica Mađarac, Sandra; Stojanović, Slobodan
Izbor tržišta i lokacije prilikom otvaranja trgovačkih centara na primjeru grada Osijeka // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 199-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 926324 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izbor tržišta i lokacije prilikom otvaranja trgovačkih centara na primjeru grada Osijeka
(Market and location selection when opening shopping malls in the city of Osijek as an example)

Autori
Mrvica Mađarac, Sandra ; Stojanović, Slobodan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010, 199-212

Skup
10. međunarodni znanstveni skup "Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu"

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 14.10.2010

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
tržište, lokacija, trgovina, trgovački centar
(market, location, commerce, shopping malls)

Sažetak
Zadnjih godina u RH bilježi se porast broja trgovačkih centara sa tendencijom rasta. Veliki trgovački lanci su u svojim poslovnim planiranjima iskazali veliku zainteresiranost za ulaganja na hrvatsko tržište. To je zbog geografskih, demografskih te pravnih prednosti koje im ono pruža. Inozemne tvrtke imaju pristup jeftinim izvorima financiranja, niže nabavne cijene, veliku pregovaračku moć sa dobavljačima te modernu i razrađenu tehnologiju poslovanja što im olakšava ulazak na strana tržišta. Ulaskom brojnih trgovačkih hipermarketa na hrvatsko tržište te najavljen dolazak drugih, promijenila se cijela slika hrvatske trgovine te čak i kupovnih navika potrošača. Trgovački centri utječu na ravnotežu u centrima gradova i predgrađa, na prometnu infrastrukturu i okoliš. Kupcima naravno odgovara što veća konkurencija zbog nižih cijena i većeg prodajnog asortimana. Trgovački centri najčešće se otvaraju na rubovima gradova ili u središnjim zonama. Stoga broj, tipovi i oblik trgovačkih centara utječu i na strukturu grada u kojem se nalaze. Uz postojeće trgovačke centre u gradu Osijeku planira se i radi na gradnji novih. Nameće se pitanje koliko još tržište može izdržati navalu novih te hoće li neki trgovački centri uskoro biti prisiljeni zatvarati svoje trgovine.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru

Citiraj ovu publikaciju:

Mrvica Mađarac, Sandra; Stojanović, Slobodan
Izbor tržišta i lokacije prilikom otvaranja trgovačkih centara na primjeru grada Osijeka // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko et al. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 199-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Mrvica Mađarac, S. & Stojanović, S. (2010) Izbor tržišta i lokacije prilikom otvaranja trgovačkih centara na primjeru grada Osijeka. U: Segetlija, Z. (ur.)Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu.
@article{article, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra and Stojanovi\'{c}, Slobodan}, editor = {Segetlija, Z.}, year = {2010}, pages = {199-212}, keywords = {tr\v{z}i\v{s}te, lokacija, trgovina, trgova\v{c}ki centar}, title = {Izbor tr\v{z}i\v{s}ta i lokacije prilikom otvaranja trgova\v{c}kih centara na primjeru grada Osijeka}, keyword = {tr\v{z}i\v{s}te, lokacija, trgovina, trgova\v{c}ki centar}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mrvica Ma\djarac, Sandra and Stojanovi\'{c}, Slobodan}, editor = {Segetlija, Z.}, year = {2010}, pages = {199-212}, keywords = {market, location, commerce, shopping malls}, title = {Market and location selection when opening shopping malls in the city of Osijek as an example}, keyword = {market, location, commerce, shopping malls}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font