Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 926297

Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća


Gregorić, Marina; Marić, Vesna
Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća // Obrazovanje za poduzetništvo, 7 (2017), 2; 99-118 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 926297 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća
(Guerrilla Marketing in Small Enterprises Business Activities)

Autori
Gregorić, Marina ; Marić, Vesna

Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 7 (2017), 2; 99-118

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
gerilski marketing ; mala poduzeća ; niski troškovi ; oglašavanje
(guerrilla marketing ; small enterprises ; low costs ; advertisement)

Sažetak
Gerilski marketing koncepcija je marketinga koja koristi dobre ideje i drugačije metode oglašavanja umjesto velikog budžeta. On koristi tradicionalna sredstva oglašavanja na neobičan način i time postiže efekt iznenađenja i prepoznatljivosti. Njime se mogu postići veliki rezultati u malim poduzećima. Ciljevi istraživanja su ukazati na različite mogućnosti i koristi primjene strategije gerilskog marketinga u poslovanju malih poduzeća. U istraživanju su primijenjene kvantitativna i kvalitativna metoda te primarni i sekundarni izvori informacija. Primarno istraživanje provedeno je kvantitativnom metodom, putem upitnika na uzorku od 50 malih poduzeća i kvalitativnom metodom putem intervjua na uzorku od 15 ispitanika, vlasnika ili direktora poduzeća. Rezultati istraživanja potvrdili su da primjena gerilskog marketinga u malim poduzećima povećava broj kupaca što dalje omogućava realizaciju većeg prihoda te profitabilno poslovanje. Male tvrtke koriste metode gerilskog marketinga i u tome su uspješne, ali ima prostora za poboljšanja i širu primjenu metoda i alata gerilskog marketinga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Rad je prezentiran na 7. Međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo - ICEL, 26.10.2017. u Zagrebu.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Marić (autor)

Avatar Url Marina Gregorić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Gregorić, Marina; Marić, Vesna
Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća // Obrazovanje za poduzetništvo, 7 (2017), 2; 99-118 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Gregorić, M. & Marić, V. (2017) Gerilski marketing u poslovanju malih poduzeća. Obrazovanje za poduzetništvo, 7 (2), 99-118.
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Mari\'{c}, Vesna}, year = {2017}, pages = {99-118}, keywords = {gerilski marketing, mala poduze\'{c}a, niski tro\v{s}kovi, ogla\v{s}avanje}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1849-7845}, title = {Gerilski marketing u poslovanju malih poduze\'{c}a}, keyword = {gerilski marketing, mala poduze\'{c}a, niski tro\v{s}kovi, ogla\v{s}avanje} }
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Mari\'{c}, Vesna}, year = {2017}, pages = {99-118}, keywords = {guerrilla marketing, small enterprises, low costs, advertisement}, journal = {Obrazovanje za poduzetni\v{s}tvo}, volume = {7}, number = {2}, issn = {1849-7845}, title = {Guerrilla Marketing in Small Enterprises Business Activities}, keyword = {guerrilla marketing, small enterprises, low costs, advertisement} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font