Pregled bibliografske jedinice broj: 925626
Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone
Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone // Oeconomicus, 2 (2017), 5; 55-72 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 925626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing zdravstvenog turizma u funkciji
produženja turističke sezone
(Marketing of health tourism in the function of the
tourist season extension)
Autori
Gregorić, Marina ; Sečan, Melita ; Hegeduš, Ivan
Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 2
(2017), 5;
55-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
destinacija ; marketing ; promocija ; turistička sezona ; zdravstveni turizam
(destination ; marketing ; promotion ; tourist season ; health tourism)
Sažetak
Predmet istraživana ovoga rada je istražiti i opisati trenutno stanje u zdravstvenom turizmu te mogućnost daljnjeg razvoja, kako proizvoda tako i promocije zdravstvenog turizma. U radu su korištene povijesna metoda, metoda deskripcije, analize, sinteze, komparativna metoda kao i primarna kvantitativna metoda putem distribucije anketnog upitnika na uzorku od 37 ustanova u Republici Hrvatskoj ; specijalnih bolnica, privatnih zdravstvenih ustanova, lječilišta i toplica. Istraživanjem su prikupljeni podaci o promjenama koje je potrebno izvršiti, koji bi omogućili popunjavanje boravišnih kapaciteta tijekom cijele godine. U radu je izvršena usporedba zdravstvenog turizma Republike Austrije i Republike Hrvatske. Kako bi se Hrvatska u budućnosti pozicionirala kao zdravstveno- turistička destinacija s prepoznatljivom i kvalitetnom ponudom na osnovi podataka dobivenih kvantitativnim istraživanjem potvrđene su hipoteze da je potrebno raditi na podizanju kvalitete usluge, promociji te kontinuirano provođenje investicija radi kreiranja vlastitog identiteta. Potrebne su brojne mjere za produljenje turističke sezone koje ovise o državnoj i zakonskoj regulativi, odnosno suradnja na lokalnoj razini te suradnja s javnim i privatnim sektorom u turističkim destinacijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu