Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925626

Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone


Gregorić, Marina; Sečan, Melita; Hegeduš, Ivan
Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone // Oeconomicus, 2 (2017), 5; 55-72 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 925626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone
(Marketing of health tourism in the function of the tourist season extension)

Autori
Gregorić, Marina ; Sečan, Melita ; Hegeduš, Ivan

Izvornik
Oeconomicus (1849-9686) 2 (2017), 5; 55-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
destinacija ; marketing ; promocija ; turistička sezona ; zdravstveni turizam
(destination ; marketing ; promotion ; tourist season ; health tourism)

Sažetak
Predmet istraživana ovoga rada je istražiti i opisati trenutno stanje u zdravstvenom turizmu te mogućnost daljnjeg razvoja, kako proizvoda tako i promocije zdravstvenog turizma. U radu su korištene povijesna metoda, metoda deskripcije, analize, sinteze, komparativna metoda kao i primarna kvantitativna metoda putem distribucije anketnog upitnika na uzorku od 37 ustanova u Republici Hrvatskoj ; specijalnih bolnica, privatnih zdravstvenih ustanova, lječilišta i toplica. Istraživanjem su prikupljeni podaci o promjenama koje je potrebno izvršiti, koji bi omogućili popunjavanje boravišnih kapaciteta tijekom cijele godine. U radu je izvršena usporedba zdravstvenog turizma Republike Austrije i Republike Hrvatske. Kako bi se Hrvatska u budućnosti pozicionirala kao zdravstveno- turistička destinacija s prepoznatljivom i kvalitetnom ponudom na osnovi podataka dobivenih kvantitativnim istraživanjem potvrđene su hipoteze da je potrebno raditi na podizanju kvalitete usluge, promociji te kontinuirano provođenje investicija radi kreiranja vlastitog identiteta. Potrebne su brojne mjere za produljenje turističke sezone koje ovise o državnoj i zakonskoj regulativi, odnosno suradnja na lokalnoj razini te suradnja s javnim i privatnim sektorom u turističkim destinacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu

Profili:

Avatar Url Marina Gregorić (autor)

Avatar Url Ivan Hegeduš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Gregorić, Marina; Sečan, Melita; Hegeduš, Ivan
Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone // Oeconomicus, 2 (2017), 5; 55-72 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Gregorić, M., Sečan, M. & Hegeduš, I. (2017) Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produženja turističke sezone. Oeconomicus, 2 (5), 55-72.
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Se\v{c}an, Melita and Hegedu\v{s}, Ivan}, year = {2017}, pages = {55-72}, keywords = {destinacija, marketing, promocija, turisti\v{c}ka sezona, zdravstveni turizam}, journal = {Oeconomicus}, volume = {2}, number = {5}, issn = {1849-9686}, title = {Marketing zdravstvenog turizma u funkciji produ\v{z}enja turisti\v{c}ke sezone}, keyword = {destinacija, marketing, promocija, turisti\v{c}ka sezona, zdravstveni turizam} }
@article{article, author = {Gregori\'{c}, Marina and Se\v{c}an, Melita and Hegedu\v{s}, Ivan}, year = {2017}, pages = {55-72}, keywords = {destination, marketing, promotion, tourist season, health tourism}, journal = {Oeconomicus}, volume = {2}, number = {5}, issn = {1849-9686}, title = {Marketing of health tourism in the function of the tourist season extension}, keyword = {destination, marketing, promotion, tourist season, health tourism} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font