Pregled bibliografske jedinice broj: 925339
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju // Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ercegović Ražić, Sanja ; Glogar, Martinia Ira ; Novak, Ivan (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 199-204 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 925339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju
(Personal identity and mass media as inspiration for fashion design collection)
Autori
Brandibur, Dominik ; Jazvić, Paulina ; Hrženjak, Renata ; Kovač Dugandžić, Koraljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo
/ Ercegović Ražić, Sanja ; Glogar, Martinia Ira ; Novak, Ivan - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 199-204
Skup
11. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.01.2018
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
masovni mediji, pojedinac, identitet, odijevanje
(mass media, individual, identity, dressing)
Sažetak
U ovom radu obrađuje se tema utjecaja masovnih medija na razvitak osobnog identiteta. Odijevanje u određeni stil je ujedno i simbol prihvaćanja identiteta koji nam se nudi, a odjeća koju odabiremo je medijator pomoću kojeg prisvajamo pripisanu ulogu. Pojedinac se ne odlučuje samo za jedan identitet, već ga može lakoćom zamijeniti drugim identitetom odijevajući druge odjevne predmete. Rezultat istraživanja je izrada vlastite kolekcije i ilustriranih sadržaja.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA