Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 925339

Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju


Brandibur, Dominik; Jazvić, Paulina; Hrženjak, Renata; Kovač Dugandžić, Koraljka
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju // Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ercegović Ražić, Sanja ; Glogar, Martinia Ira ; Novak, Ivan (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 199-204 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 925339 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju
(Personal identity and mass media as inspiration for fashion design collection)

Autori
Brandibur, Dominik ; Jazvić, Paulina ; Hrženjak, Renata ; Kovač Dugandžić, Koraljka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ercegović Ražić, Sanja ; Glogar, Martinia Ira ; Novak, Ivan - Zagreb : Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018, 199-204

Skup
11. znanstveno-stručno savjetovanje Tekstilna znanost i gospodarstvo

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 24.01.2018

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
masovni mediji, pojedinac, identitet, odijevanje
(mass media, individual, identity, dressing)

Sažetak
U ovom radu obrađuje se tema utjecaja masovnih medija na razvitak osobnog identiteta. Odijevanje u određeni stil je ujedno i simbol prihvaćanja identiteta koji nam se nudi, a odjeća koju odabiremo je medijator pomoću kojeg prisvajamo pripisanu ulogu. Pojedinac se ne odlučuje samo za jedan identitet, već ga može lakoćom zamijeniti drugim identitetom odijevajući druge odjevne predmete. Rezultat istraživanja je izrada vlastite kolekcije i ilustriranih sadržaja.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Brandibur, Dominik; Jazvić, Paulina; Hrženjak, Renata; Kovač Dugandžić, Koraljka
Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju // Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo / Ercegović Ražić, Sanja ; Glogar, Martinia Ira ; Novak, Ivan (ur.).
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 199-204 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Brandibur, D., Jazvić, P., Hrženjak, R. & Kovač Dugandžić, K. (2018) Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju. U: Ercegović Ražić, S., Glogar, M. & Novak, I. (ur.)Zbornik radova 11. Znanstveno–stručnog savjetovanja Tekstilna znanost i gospodarstvo.
@article{article, author = {Brandibur, Dominik and Jazvi\'{c}, Paulina and Hr\v{z}enjak, Renata and Kova\v{c} Dugand\v{z}i\'{c}, Koraljka}, year = {2018}, pages = {199-204}, keywords = {masovni mediji, pojedinac, identitet, odijevanje}, title = {Osobni identitet i masovni mediji kao inspiracija za modnu kolekciju}, keyword = {masovni mediji, pojedinac, identitet, odijevanje}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brandibur, Dominik and Jazvi\'{c}, Paulina and Hr\v{z}enjak, Renata and Kova\v{c} Dugand\v{z}i\'{c}, Koraljka}, year = {2018}, pages = {199-204}, keywords = {mass media, individual, identity, dressing}, title = {Personal identity and mass media as inspiration for fashion design collection}, keyword = {mass media, individual, identity, dressing}, publisher = {Tekstilno-tehnolo\v{s}ki fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font