Pregled bibliografske jedinice broj: 925052
Emocionalna ekonomija 21. stoljeća
Emocionalna ekonomija 21. stoljeća // Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka", Program i knjiga sažetaka / Marguš, Drago (ur.).
Šibenik: Nacionalni park Krka, 2015. str. 69-69 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 925052 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Emocionalna ekonomija 21. stoljeća
(The emotional economy of the 21st century)
Autori
Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka", Program i knjiga sažetaka
/ Marguš, Drago - Šibenik : Nacionalni park Krka, 2015, 69-69
ISBN
978-953-7406-38-7
Skup
Vizija i izazovi upravljanja zaštićenim područjima prirode u Republici Hrvatskoj: Aktivna zaštita i održivo upravljanje u Nacionalnom parku "Krka"
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 28.09.2015. - 03.10.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
emocionalna ekonomija, promjene, snaga zanosa
(emotional economy, change, power of enthusiasm)
Sažetak
Temeljni problem s kojim se sva gospodarstva, sve ekonomije, svijeta danas suočavaju nije nestašica roba, u turizmu nestašica 'kreveta', nego nestašica kupaca, potrošača, u turizmu gostiju. Snagom znanosti i umjetnosti, tehnologija, institucija i vrijednosti, svi gospodarski/ekonomski sustavi mijenjali su se kroz povijest, a u trećem mileniju sve se mijenja još brže, s tom razlikom što se, više nego ikad, u fokusu ekonomije nalaze kupci – gosti, pa i zaposlenici. Mijenjaju se njihove fizičke, emocionalne, racionalne i duhovne potrebe, želje, motivi i očekivanja, koji se sintetički mogu iskazivati osjetilno-emocionalnim fenomenima, u sociopsihološkim kategorijama. Ekonomija koja se zasniva na osjetilno-emocionalnim fenomenima i vodi načelom izvrsnosti – oduševljenja posjetitelja/gostiju i snagom zanosa zaposlenika kao proizvođača i poslužitelja može se pojmovno definirati kao emocionalna ekonomija. S tim u vezi pred znanost i umjetnost, teoretičare i praktičare, postavljaju se brojna pitanja: Zašto ekonomija 21. st. prerasta u emocionalnu, doživljajnu ekonomiju? Zašto je u rješavanje gospodarskih i društvenih pitanja potrebno uz racionalnu, uključiti i emocionalnu inteligenciju? Zašto je u komuniciranje s potrošačima u suvremenom gospodarstvu potrebno uključiti sva osjetila, emocije i duh? Zašto je ljudskom stvaralaštvu, inteligenciji i mašti čovjeka, potrebna snaga duha? U čemu je moć simbola u stvaranju gospodarskih, kulturnih, političkih, umjetničkih, sportskih i drugih brendova?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku