Pregled bibliografske jedinice broj: 924716
Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije
Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije // INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 102-110 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 924716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije
(Synergy offer of gift chains in a tourist destination)
Autori
Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova
/ Breslauer, Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 102-110
ISBN
978-953-8095-01-6
Skup
4. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
lanac darova, sinergijski učinak, gostinstvo, ekonomija doživljaja, brendovi
(gift chains, synergy effect, hospitality, experience economy, brands)
Sažetak
Trajno je pitanje gospodarske (i turističke) prakse: kako se stvaraju, oblikuju i od čega se sastoje turistički proizvodi, odnosno kako nastaju i kako se oblikuju čovjekove turističke potrebe, kako se stvaraju i ostvaruju, tržišno valoriziraju upotrebne vrijednost i vrijednosti miksevi, paketi – lanaci ponude „darova“ turističke destinacije? Kvaliteta turističkih mikseva, paketa, lanaca proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa neke turističke destinacije nije ono što se stavlja u njih, kvaliteta je u razini doživljaja tih mikseva, paketa, lanaca, što posjetitelji - gosti primaju, dobivaju, koriste, kako ih stvarno doživljavaju, što ih iz njih: a) ne zadovoljava, b) što zadovoljava i c) što oduševljava boravkom u destinaciji? Izvrsnost doživljaja sinergijski je učinak svega onoga što se gostima nudi, što oni susreću, osjećaju, zapažaju, kupuju, koriste u destinaciji, odnosno, što, kako i koliko sve sadržano u miksu, paketu, lancu ponude destinacije doživljavaju. Sadržaj miksa, paketa, lanca može se promatrati kroz „lance darova“: 1.) prirode, 2.) materijalne kulture, 3.) duhovne kulture 4.) ugostiteljstva i trgovine, i 5.) gostinstinske kulture – gostoprimstva i gostoljublja. Sukladno globalnim tržišnim trendovima na sve darove destinacije trebaju gledati i promišljati kao „komercijalnu djelatnost doživljajima“, kao istinsku „gostinsku industriju doživljaja“ i ekonomiju doživljaja. Stari pristup gostima kao racionalnim – promišljenim, proračunatim i manje toplim gostima, turističke destinacije u 21. stoljeća moraju strateški i operativno okreniti prema većinski emocionalnim, intuitivnim gostima i prema brendiranju i brendovima kao „robama“ 21. stoljeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku