Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 924716

Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije


Lugović, Gina; Grubišić, Anita; Gardijan, Petar
Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije // INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 102-110 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 924716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije
(Synergy offer of gift chains in a tourist destination)

Autori
Lugović, Gina ; Grubišić, Anita ; Gardijan, Petar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova / Breslauer, Nevenka - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016, 102-110

ISBN
978-953-8095-01-6

Skup
4. međunarodna konferencija INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT

Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
lanac darova, sinergijski učinak, gostinstvo, ekonomija doživljaja, brendovi
(gift chains, synergy effect, hospitality, experience economy, brands)

Sažetak
Trajno je pitanje gospodarske (i turističke) prakse: kako se stvaraju, oblikuju i od čega se sastoje turistički proizvodi, odnosno kako nastaju i kako se oblikuju čovjekove turističke potrebe, kako se stvaraju i ostvaruju, tržišno valoriziraju upotrebne vrijednost i vrijednosti miksevi, paketi – lanaci ponude „darova“ turističke destinacije? Kvaliteta turističkih mikseva, paketa, lanaca proizvoda, usluga, atrakcija, događanja i odnosa neke turističke destinacije nije ono što se stavlja u njih, kvaliteta je u razini doživljaja tih mikseva, paketa, lanaca, što posjetitelji - gosti primaju, dobivaju, koriste, kako ih stvarno doživljavaju, što ih iz njih: a) ne zadovoljava, b) što zadovoljava i c) što oduševljava boravkom u destinaciji? Izvrsnost doživljaja sinergijski je učinak svega onoga što se gostima nudi, što oni susreću, osjećaju, zapažaju, kupuju, koriste u destinaciji, odnosno, što, kako i koliko sve sadržano u miksu, paketu, lancu ponude destinacije doživljavaju. Sadržaj miksa, paketa, lanca može se promatrati kroz „lance darova“: 1.) prirode, 2.) materijalne kulture, 3.) duhovne kulture 4.) ugostiteljstva i trgovine, i 5.) gostinstinske kulture – gostoprimstva i gostoljublja. Sukladno globalnim tržišnim trendovima na sve darove destinacije trebaju gledati i promišljati kao „komercijalnu djelatnost doživljajima“, kao istinsku „gostinsku industriju doživljaja“ i ekonomiju doživljaja. Stari pristup gostima kao racionalnim – promišljenim, proračunatim i manje toplim gostima, turističke destinacije u 21. stoljeća moraju strateški i operativno okreniti prema većinski emocionalnim, intuitivnim gostima i prema brendiranju i brendovima kao „robama“ 21. stoljeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku


Citiraj ovu publikaciju:

Lugović, Gina; Grubišić, Anita; Gardijan, Petar
Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije // INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova / Breslauer, Nevenka (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 102-110 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Lugović, G., Grubišić, A. & Gardijan, P. (2016) Sinergija ponude lanca darova turističke destinacije. U: Breslauer, N. (ur.)INOVACIJE, TEHNOLOGIJA, EDUKACIJA I MENADŽMENT, Zbornik radova.
@article{article, author = {Lugovi\'{c}, Gina and Grubi\v{s}i\'{c}, Anita and Gardijan, Petar}, editor = {Breslauer, N.}, year = {2016}, pages = {102-110}, keywords = {lanac darova, sinergijski u\v{c}inak, gostinstvo, ekonomija do\v{z}ivljaja, brendovi}, isbn = {978-953-8095-01-6}, title = {Sinergija ponude lanca darova turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {lanac darova, sinergijski u\v{c}inak, gostinstvo, ekonomija do\v{z}ivljaja, brendovi}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lugovi\'{c}, Gina and Grubi\v{s}i\'{c}, Anita and Gardijan, Petar}, editor = {Breslauer, N.}, year = {2016}, pages = {102-110}, keywords = {gift chains, synergy effect, hospitality, experience economy, brands}, isbn = {978-953-8095-01-6}, title = {Synergy offer of gift chains in a tourist destination}, keyword = {gift chains, synergy effect, hospitality, experience economy, brands}, publisher = {Me\djimursko veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{C}akovcu}, publisherplace = {Sveti Martin na Muri, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font