Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 924278

Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str.


Grmuša, Tanja
Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str. // Medijska istraživanja, 23 (2017), 2; 161-163 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)


CROSBI ID: 924278 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str.
(Ante Gavranović: Media, Tourism, Public: Always Unfinished, Rephrased Story, 2nd edition, Libertas School of Business, Zagreb, 2015, (Zagreb: University Press), 156 p.)

Autori
Grmuša, Tanja

Izvornik
Medijska istraživanja (1330-6928) 23 (2017), 2; 161-163

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prikaz, stručni

Ključne riječi
mediji, turizam, javnost, imidž, identitet, novinari
(media, tourism, public, image, identity, journalists)

Sažetak
Knjiga "Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča" donosi iskustva i promišljanja vodećeg hrvatskog gospodarskog novinara Ante Gavranovića strukturiranih u trideset poglavlja. Tako u prvom dijelu autor ističe važnost uloge medija u kreiranju turističke destinacije i turističkih proizvoda, te upozorava na nužnost specijalizacije novinara koji pokrivaju turističke teme. Navodeći potencijale koje Hrvatska ima kao turistička zemlja, autor podsjeća na višegodišnje izazove u kreiranju nacionalnog imidža i identiteta opterećenog povijesnim naslijeđem. Drugi dio knjige temeljito analizira elemente koji doprinose boljim poslovnim rezultatima i produljenju turističke sezone, pri čemu se posebno ističu raznolikost i holistički pristup.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poslovno veleučilište Zagreb

Profili:

Avatar Url Tanja Grmuša (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Grmuša, Tanja
Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str. // Medijska istraživanja, 23 (2017), 2; 161-163 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
Grmuša, T. (2017) Ante Gavranović: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovršena, nanovo ispričana priča, 2. izdanje, Visoka poslovna škola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveučilišna tiskara), 156 str.. Medijska istraživanja, 23 (2), 161-163.
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2017}, pages = {161-163}, keywords = {mediji, turizam, javnost, imid\v{z}, identitet, novinari}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {23}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Ante Gavranovi\'{c}: Mediji, turizam, javnost: uvijek nedovr\v{s}ena, nanovo ispri\v{c}ana pri\v{c}a, 2. izdanje, Visoka poslovna \v{s}kola Libertas, Zagreb, 2015., ([Zagreb] : Sveu\v{c}ili\v{s}na tiskara), 156 str.}, keyword = {mediji, turizam, javnost, imid\v{z}, identitet, novinari} }
@article{article, author = {Grmu\v{s}a, Tanja}, year = {2017}, pages = {161-163}, keywords = {media, tourism, public, image, identity, journalists}, journal = {Medijska istra\v{z}ivanja}, volume = {23}, number = {2}, issn = {1330-6928}, title = {Ante Gavranovi\'{c}: Media, Tourism, Public: Always Unfinished, Rephrased Story, 2nd edition, Libertas School of Business, Zagreb, 2015, (Zagreb: University Press), 156 p.}, keyword = {media, tourism, public, image, identity, journalists} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • Sociological Abstracts
  • CIJE
  • DOAJ
  • HRČAK
  • SOPODA





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font