Pregled bibliografske jedinice broj: 924138
Zadovoljstvo poduzetnika sa studentima diplomskog stručnog studija Menadžmenta turizma i sporta tijekom izvođenja stručne prakse
Zadovoljstvo poduzetnika sa studentima diplomskog stručnog studija Menadžmenta turizma i sporta tijekom izvođenja stručne prakse // Obrazovanje za poduzetništvo - E4E, 6 (2016), 2; 43-51 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 924138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljstvo poduzetnika sa studentima
diplomskog stručnog studija Menadžmenta turizma
i sporta tijekom izvođenja stručne prakse
(Satisfaction of entrepreneurs with graduate
students of professional studies of management
in tourism and sports during their execution of
professional practice)
Autori
Hegeduš, Ivan ; Gregorić, Marina ; Gregorić, Martina
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo - E4E (1849-7845) 6
(2016), 2;
43-51
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
stručna praksa ; studentska praksa ; poduzetnici ; studenti ; tržište radne snage
(entrepreneurs ; professional practice ; labor market ; student practice ; students)
Sažetak
Studenti specijalističkog diplomskog stručnog studija Menadžment turizma i sporta Međimurskog veleučilišta u Čakovcu moraju u X. semestru obaviti stručnu praksu. Stručna praksa traje 20 radnih dana ili sveukupno 120 radnih sati. Stručna praksa na diplomskom stručnom studiju uvedena je kao obavezan kolegij i donosi 18 ECTS bodova. Svi polaznici stručne prakse moraju od Međimurskog veleučilišta dobiti uputnicu za stručnu praksu, potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i anketu za poslodavce. Studenti su obavezni svoju stručnu praksu odraditi u turističkoj ili sportskoj djelatnosti, od turističkih ureda, turističkih zajednica, hotela, turističkih agencija, sportskih ustanova, sportskih organizacija do niza drugih djelatnosti koje su vezane uz turizam i sport. Po završetku navedene stručne prakse svaki polaznik stručne prakse mora napisati dnevnik rada stručne prakse i to minimalno 7 – 10 stranica. Studenti također donose voditelju stručne prakse potpisanu i ovjerenu potvrdu o obavljenoj stručnoj praksi i popunjenu anketu poslodavaca. Cilj je ovoga rada istražiti zadovoljstvo gospodarstvenika i poduzetnika kompetencijama i radom studenata. Korištene metode u ovome radu su metoda deskripcije, analize, sinteze i kvantitativna metoda distribucijom anketnog upitnika. Anketa je provedena na uzorku od 15 poduzeća čiji su predstavnici ocijenili stručnost studenata prilikom izvođenja stručne prakse. Studenti sami pronalaze svoje poslodavce, a ako sami ne mogu pronaći odgovarajućeg poslodavca, Međimursko veleučilište im pomaže pri pronalaženju jer ima dobru poslovnu suradnju s više poslovnih institucija već dugi niz godina. Navedena je stručna praksa na obostranu korist studenata i poslodavaca jer obadvije strane mogu vidjeti što se nudi na tržištu rada ili što konkretno nedostaje na tržištu. Rezultati istraživanja pokazuju nivo usklađenosti kompetencija koje studenti stječu na studiju menadžmenta i sporta te potrebe poslodavaca za dodatnim znanjima i zadovoljstvo stečenim.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na 6. međunarodnoj konferenciji
o učenju za poduzetništvo - ICEL ; 27.10.2016. u
Zagrebu.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Međimursko veleučilište u Čakovcu,
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb