Pregled bibliografske jedinice broj: 924136
Ispitivanje motivacije poduzetnika za otvaranje hostela u Gradu Zagrebu
Ispitivanje motivacije poduzetnika za otvaranje hostela u Gradu Zagrebu // Obrazovanje za poduzetništvo, 7 (2017), 1; 23-35 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 924136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ispitivanje motivacije poduzetnika za otvaranje hostela u Gradu Zagrebu
(Research on motivation of entrepreneurs for establishment of hostels in Zagreb)
Autori
Gregorić, Marina ; Vrkljan Muraj, Ana ; Haleuš, Jasenka
Izvornik
Obrazovanje za poduzetništvo (1849-7845) 7
(2017), 1;
23-35
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
hostel ; motivacija ; obrazovanje ; poduzetnički pothvat ; strateški marketing plan
(education ; entrepreneurial venture ; hostel ; motivation ; strategic marketing plan)
Sažetak
Posljednjih godina raste broj privatnih hostela koji se osnivaju u Gradu Zagrebu s ciljem ostvarenja prihoda za poduzetnike od kojih većina nisu hotelijeri te im nedostaju formalna znanja u ovoj djelatnosti. Motivi osnivanja često su različiti, a među njima i trend porasta broja turista i potreba tržišta za ovom vrstom smještaja, što je za poduzetnike prilika da se ostvare u pothvatu. Unatoč pozitivnim turističkim trendovima, pojedini hosteli nisu uspješni te su neki i prestali s radom. Predmet istraživanja ovoga rada je utvrditi čimbenike motivacije poduzetnika za osnivanje hostela na području grada Zagreba. U radu su obuhvaćeni utjecaji formalnog i neformalnog obrazovanja poduzetnika kao načelo održivosti poslovnih pothvata. Istraživanjem se želi utvrditi jesu li su poduzetnički pothvati osnivanja hostela rezultat stečenog formalnog obrazovanja i iskustva poduzetnika ili odgovor na trendove porasta turističke djelatnosti te ispitati jesu li i u kojoj mjeri osnivanju hostela prethodili izrada i postojanje poslovnog i strateškog marketing plana, u kojoj se mjeri provode i kakva im je uspješnost poslovanja danas. Cilj je, također, istražiti obrazuju li se poduzetnici i menadžeri hostela u gradu Zagrebu kontinuirano, pohađaju li treninge, radionice, savjetovanja, koriste li formalne i neformalne oblike učenja kako bi osigurali dugoročnu održivost na tržištu. Metode primijenjene u ovome radu su istraživanje za stolom na temelju domaće i strane literature, stručnih i znanstvenih radova, kao i povijesna metoda, metoda analize i sinteze te kvantitativna i kvalitativna metoda. Kvantitativna metoda provedena je distribucijom anketnog upitnika osnivačima i vlasnicima svih hostela na području grada Zagreba. Kvalitativna metoda izvršena je intervjuiranjem odgovornih osoba pri Ministarstvu turizma i Turističkoj zajednici grada Zagreba. Rezultati istraživanja ukazuju na važnost obrazovanja i postojanje dokumenata poslovnih i strateških marketing planova kako bi se spriječila neuspješnost i osigurala dugoročna održivost poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Rad je prezentiran na 6. Međunarodnoj konferenciji o učenju za poduzetništvo - ICEL ; 27.10.2016. u Zagrebu.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za ekonomiju, poduzetništvo i upravljanje Nikola Šubić Zrinski, Zagreb
Profili:
Marina Gregorić
(autor)