Pregled bibliografske jedinice broj: 923666
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 301-311
CROSBI ID: 923666 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloge i postupanja učitelja u odgojno- obrazovnoj integraciji
(Roles and behaviors of teachers in educational integration)
Autori
Esmeralda, Sunko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja -izazov za promjene, znanstvena monografija
Urednik/ci
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Izdavač
Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
Grad
Split
Godina
2015
Raspon stranica
301-311
ISBN
978-953-7395-73-5
Ključne riječi
uloge učitelja, djeca s posebnim potrebama, odgojno obrazovni sustav, studija slučaja
(role of teacherschildren wirh special needs, educartional system, case study)
Sažetak
Cilj rada je prikazati obrazovne politike i prakse odgojno obrazovne integracije u redovnim školama. Metodom studije slučaja analizirani su problemi dvaju slučajeva učenika s posebnim potrebama u redovnim osnovnim školamaAnalizirane su odluke koje su se donijele, događaji, odnosi i utjecaji obrazovne politike na prikazane slučajeve s jedne strane i uloge učitelja s druge strane. Analizirane su tri integracijske razine, odnosno mikrorazina razreda, mezorazina školskog okružja i makrorazina obrazovnog sustava.rezultati analize pokazuju daodgojno obrazovnu integraciju nije moguće provesti samo na jednoj razini, već je potrebno zahvatiti šire unutar sustava i posegnuti za uslugama drugih sustava.Redzultati analize ovog rada potvrđuju činjeniceda se, kada škola nema efektivne razvijene mehanizmeza provođenje integracije, kada školskin sustav reagira i kada se nužno javljaju negativne poruke, tada semultipliciraju još uvijek duboko ukorijenjeni negativni stavovi i predrasude prema integraciji djece s posebnim potrebama. ovaj rad ukazuje na važnost razvijanja suradničkih odnosa i kulture tolerancijena relaciji: Učenik7roditelj- škola- drugi stručnjaci iz drugih institucija i nedostatak adekvatnog pristupa učenicima s posebnim potrebama zbog nedovoljne educiranosti učitelja u pristupima učenicima s posebnim potrebama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu