Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 921854

Vlakom prema jugu: razlikuje li se pogled na svrhu visokog obrazovanja studenata zagrebačkog i mostarskog sveučilišta?


Šaravanja, Marija; Karajić, Nenad
Vlakom prema jugu: razlikuje li se pogled na svrhu visokog obrazovanja studenata zagrebačkog i mostarskog sveučilišta? // 3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. str. 1-14 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 921854 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vlakom prema jugu: razlikuje li se pogled na svrhu visokog obrazovanja studenata zagrebačkog i mostarskog sveučilišta?
(By train to the South: do the opinions on the purpose of higher education differ between students of Zagreb and Mostar University?)

Autori
Šaravanja, Marija ; Karajić, Nenad

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Skup
3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 21.10.2016. - 22.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
neohumanizam, neoliberalizam, svrha obrazovanja, visoko obrazovanje
(higher education, neoliberalism, neohumanism, purpose of education)

Sažetak
Na području Hrvatske i Bosne i Hercegovine nije rađeno mnogo istraživanja koja se bave propitivanjem komu, odnosno čemu služi visoko obrazovanje te koja bi trebala biti temeljna svrha visokog obrazovanja. Glavni cilj istraživanja bio je ispitati što bi, po mišljenju studenata, trebala biti temeljna svrha i uloga visokog obrazovanja u društvu te primijećuju li razlike između pojedinih pristupa pri određivanju misije i svrhe visokog obrazovanja. Istraživanje je provedeno na prigodnom uzorku studenata nastavničkih studija Sveučilišta u Zagrebu (N=136) i Sveučilišta u Mostaru (N=149). Ukupno je ispitano 284 studenta. Rezultati su pokazali da su studenti skloniji humanističkoj koncepciji visokog obrazovanja. Međutim, kad su u pitanju širi koncepti i pristupi visokog obrazovanja, studenti smatraju da bi visoko obrazovanje trebalo služiti osobnoj izgradnji, gospodarskom rastu, lokalnoj i međunarodnoj zajednici, kao i društvenoj pravdi. Iz rezultata je vidljivo da studenti ili još nisu posve upućeni u postojanje različitih obrazovnih koncepata ili smatraju da bi temeljna svrha sveučilišta trebala biti višestruka i polivalentna, kako bi primjereno odgovorila na brojne izazove i promjene u društvu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Nenad Karajić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.researchgate.net www.researchgate.net

Citiraj ovu publikaciju:

Šaravanja, Marija; Karajić, Nenad
Vlakom prema jugu: razlikuje li se pogled na svrhu visokog obrazovanja studenata zagrebačkog i mostarskog sveučilišta? // 3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava"
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. str. 1-14 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šaravanja, M. & Karajić, N. (2016) Vlakom prema jugu: razlikuje li se pogled na svrhu visokog obrazovanja studenata zagrebačkog i mostarskog sveučilišta?. U: 3. međunarodna znanstvena konferencija „Pedagogija, obrazovanje i nastava".
@article{article, author = {\v{S}aravanja, Marija and Karaji\'{c}, Nenad}, year = {2016}, pages = {1-14}, keywords = {neohumanizam, neoliberalizam, svrha obrazovanja, visoko obrazovanje}, title = {Vlakom prema jugu: razlikuje li se pogled na svrhu visokog obrazovanja studenata zagreba\v{c}kog i mostarskog sveu\v{c}ili\v{s}ta?}, keyword = {neohumanizam, neoliberalizam, svrha obrazovanja, visoko obrazovanje}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}aravanja, Marija and Karaji\'{c}, Nenad}, year = {2016}, pages = {1-14}, keywords = {higher education, neoliberalism, neohumanism, purpose of education}, title = {By train to the South: do the opinions on the purpose of higher education differ between students of Zagreb and Mostar University?}, keyword = {higher education, neoliberalism, neohumanism, purpose of education}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font