Pregled bibliografske jedinice broj: 92180
Nastavnikovo popravljanje učenikovih iskaza i učenikova produkcija: Rezultati analize
Nastavnikovo popravljanje učenikovih iskaza i učenikova produkcija: Rezultati analize // Strani jezici, 30 (2001), 1-2; 23-29 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 92180 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastavnikovo popravljanje učenikovih iskaza i učenikova produkcija: Rezultati analize
(Corrective feedback and learner production: Results of an analysis)
Autori
Čurković Kalebić, Sanja
Izvornik
Strani jezici (0351-0840) 30
(2001), 1-2;
23-29
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strani jezik ; razredna interakcija ; nastavnikovo popravljanje iskaza ; popravci
(foreign language ; classroom interaction ; corrective feedback ; repairs)
Sažetak
This paper deals with the effects of teacher corrective feedback upon learner production. Different types of corrective feedback have been defined, and their immediate influence upon the learners' verbal behavior is described. Several patterns of learner verbal behavior were discovered. The relationship between the type of corrective feedback and the pattern of learner verbal behavior is addressed as well. The analysis is based on data obtained from transcribed tape-recorded samples of E.F.L. classroom dialogue in Croatian schools.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Bibliography Linguistique/Linguistic Bibliography
- Language Teaching Abstracts
- Linguistics Aabstracts
- MLA Bibliography