Pregled bibliografske jedinice broj: 920773
Programna glazba i njen asocijativni potencijal u radu s djecom s autističnim poremećajem
Programna glazba i njen asocijativni potencijal u radu s djecom s autističnim poremećajem // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala II / Prstačić, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2007. str. 45-45 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 920773 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Programna glazba i njen asocijativni potencijal u radu s djecom s autističnim poremećajem
(Asociative potential of programme music and it's role in teaching children with autistic disorder)
Autori
Kardum, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala II
/ Prstačić, Miroslav - Zagreb : Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2007, 45-45
Skup
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala
Mjesto i datum
Brijuni, Hrvatska, 25.05.2007. - 28.05.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
programna glazba, autistični poremećaj, učenje
(programme music, autistic disorder, learning)
Sažetak
Djeca s autističnim poremećajem, unatoč deificitu u kognitivnim i verbalnim sposobnostima, često iskazuju visok intuitivni potencijal. U ovome radu se opisuje nekoliko slučajeva iz prakse gdje djeca intenzivno doživljavaju posredovanu programnu glazbu te pokušavaju opisati svoje impresije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA