Pregled bibliografske jedinice broj: 920767
Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem
Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala / Prstačić, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2009. str. 98-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 920767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem
(Role of music and rhytm in learning process of children with ASD)
Autori
Kardum, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala
/ Prstačić, Miroslav - Zagreb : Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2009, 98-102
Skup
Međunarodni simpozij o komplementarnim suportivnim terapijama "Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala" i
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 26.05.2009. - 29.05.2009
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
autizam, glazba, ritam , učenje
(autism, musti, rhytm, learning)
Sažetak
Mnoga djeca s autističnim poremećajem imaju izniman osjećaj za ritam te glazbeni sluh. U praksi je primijećeno da djeca lakše uče sadržaje posredovane uz pratnju glazbe. Također, količina informacija koje dijete treba usvojiti povećava se ukoliko su te informacije ritmizirane u verbalnom izričaju. Ovaj rad prikazuje jedan slučaj iz prakse gdje se obrađuje ritmizirani tekst.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA