Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 920767

Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem


Kardum, Aleksandra
Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala / Prstačić, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2009. str. 98-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 920767 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem
(Role of music and rhytm in learning process of children with ASD)

Autori
Kardum, Aleksandra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala / Prstačić, Miroslav - Zagreb : Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2009, 98-102

Skup
Međunarodni simpozij o komplementarnim suportivnim terapijama "Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala" i

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 26.05.2009. - 29.05.2009

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
autizam, glazba, ritam , učenje
(autism, musti, rhytm, learning)

Sažetak
Mnoga djeca s autističnim poremećajem imaju izniman osjećaj za ritam te glazbeni sluh. U praksi je primijećeno da djeca lakše uče sadržaje posredovane uz pratnju glazbe. Također, količina informacija koje dijete treba usvojiti povećava se ukoliko su te informacije ritmizirane u verbalnom izričaju. Ovaj rad prikazuje jedan slučaj iz prakse gdje se obrađuje ritmizirani tekst.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Kardum, Aleksandra
Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem // Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala / Prstačić, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju, 2009. str. 98-102 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kardum, A. (2009) Uloga glazbe i ritma u procesu učenja djece s autističnim poremećajem. U: Prstačić, M. (ur.)Umjetnost i znanost u razvoju životnog potencijala.
@article{article, author = {Kardum, Aleksandra}, editor = {Prsta\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2009}, pages = {98-102}, keywords = {autizam, glazba, ritam , u\v{c}enje}, title = {Uloga glazbe i ritma u procesu u\v{c}enja djece s autisti\v{c}nim poreme\'{c}ajem}, keyword = {autizam, glazba, ritam , u\v{c}enje}, publisher = {Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kardum, Aleksandra}, editor = {Prsta\v{c}i\'{c}, M.}, year = {2009}, pages = {98-102}, keywords = {autism, musti, rhytm, learning}, title = {Role of music and rhytm in learning process of children with ASD}, keyword = {autism, musti, rhytm, learning}, publisher = {Hrvatska udruga za psihosocijalnu onkologiju}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font