Pregled bibliografske jedinice broj: 919554
Boli me kritika nazvana "lukavstvo uma"
Boli me kritika nazvana "lukavstvo uma" // Školske novine, 42 (1991), 9 (1946); 2-2 (podatak o recenziji nije dostupan, komentar, stručni)
CROSBI ID: 919554 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Boli me kritika nazvana "lukavstvo uma"
(It hurts the critique called "trickery of the mind")
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Školske novine (0037-6531) 42
(1991), 9 (1946);
2-2
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, komentar, stručni
Ključne riječi
osnovna škola ; stručni suradnici ; školski pedagozi ; kritika ; znanstveni kolokvij ; studij pedagogije
(elementary school ; professional associate ; school pedagogues ; criticism ; scientific colloquium ; study of pedagogy)
Sažetak
Autor odgovara na tekst novinara Ivana Žigića: Što Vas boli, gospodine Silov ; "Školske novine" broj 8, 1991. godine. Podsjeća na predmet rasprave, ustvari polemike s novinarem I. Žigićem i njegov "komentar" znanstvenog kolokvija "Stručni suradnici u osnovnoj školi" (Zagreb, 20. 12. 1990. god.). Spomenuti kolokvij bio je zamišljen kao "interdisciplinarna rasprava o školskim pedagozima, psiholozima, defektolozima i socijalnim radnicima u osnovnoj školi. Za novinara Ivana Žigića od svih stručnih suradnika "problematičan" je samo školski pedagog. Autor reagira na takva shvaćanja i naziva ih kritikom "lukavstvo uma". Autor smatra da je cilj I. Žigića i njegovih istomišljenika uništenje profesije stručnih suradnika. Kritika stručnih suradnika, posebno školskih pedagoga dobila je na intenzitetu u vrijeme rasprave o novom Zakonu o osnovnom školstvu. Dio kritičara koristi neprimjerenu (ideološku) terminologiju za školske pedagoge: "boljševički komesari", "politički komesari" i slično. Autor smatra da je novinar Ivan Žigić prihvatio argumentaciju i stavove kritičara stručnih suradnika u školi, posebno školskih pedagoga, iako to otvoreno ne priznaje. Zato autor takvu kritiku naziva "lukavstvo uma".
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija