Pregled bibliografske jedinice broj: 918228
Poremećaji u ponašanju kod djece predškolske dobi
Poremećaji u ponašanju kod djece predškolske dobi, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 918228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poremećaji u ponašanju kod djece predškolske dobi
(Behavioral disorders in pre-school children)
Autori
Tukač, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2017
Stranica
40
Mentor
Pahić, Tea
Ključne riječi
poremećaji u ponašanju, eksternalizirani poremećaji, internalizirani poremećaji, devijantno ponašanje, intervencija
(behavioral disorders, externalized disorders, internalized disorders, deviant behavior, intervention)
Sažetak
Poremećaji u ponašanju kod djece predškolske dobi u zadnje vrijeme postali su sve češći problem. Razlog tome je osviještenost roditelja, ali i stručnjaka o važnosti pravovremene intervencije i reakcije na spomenuti problem. U ovom radu bit će riječ o poremećajima u ponašanju kod djece predškolske dobi, kako se oni manifestiraju, zbog čega se javljaju te kako oni utječu na dijete, njegovo funkcioniranje i njegovu okolinu. Također će biti riječ o tome kako se nositi sa tim poremećajima te kako bolje razumjeti dijete koje očituje probleme u ponašanju, a isto tako kako postupati s njime. Djeca mogu manifestirati različite oblike poremećaja u ponašanju. Iako se odrasli uglavnom fokusiraju na one koji se vide izvana, odnosno eksternalizirane, isto tako moraju obratiti pozornost na one koji su unutarnji, odnosno internalizirani. Kroz ovaj rad poremećaji u ponašanju podijeljeni su na one eksternalizirane i internalizirane. Unatoč tome što se eksternalizirani prvi zamijete zbog toga što su djeca koja očituju taj problem sklonija pokazivanju emocija, ne smiju se zanemariti internalizirani problemi koji su jednako ozbiljni i štetni za normalno funkcioniranje djece kao i ovi prvi. U svakom je slučaju odgovornost i dužnost na roditeljima i stručnjacima koji rade sa djecom, da čim prije primijete odstupanja u ponašanju, odnosno poremećaje u ponašanju, te da primjerenim postupcima pomognu djetetu kako bi se ono nesmetano moglo uključiti u svakodnevne aktivnosti i kako bi nesmetano obavljalo i izvršavalo svoje zadaće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija