Pregled bibliografske jedinice broj: 918208
Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu
Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 918208 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postupci u ponašanju učitelja prema djevojčicama i dječacima u razredu
(Methods of teacher behavior towards girls and boys in the classroom)
Autori
Đurec, Anita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.09
Godina
2017
Stranica
32
Mentor
Pahić, Tea
Ključne riječi
predrasude, diskriminacija, stereotipi, spol učenika
(prejudices, discrimination, stereotypes, gender of students)
Sažetak
U ovom radu detaljnije se osvrće na probleme predrasuda, stereotipa i diskriminacije koji predstavljaju važne socijalizacijske probleme, kao i načine umanjivanja njihovih posljedica. U radu se govori i o problemu predrasuda na osnovi spola prema učenicima u osnovnim školama. Nerijetko se susrećemo sa situacijama gdje su kriteriji za djevojčice i dječake različiti, te su njihovi zadaci i uloge spolno tipizirani. U sklopu rada provedeno je i istraživanje kojemu je cilj istražiti stavove učitelja prema ponašanju i uspjehu učenika u razredu ovisno o spolu učenika. Podaci su prikupljeni u Osnovnoj školi „Ljudevit Modec“ Križevci, što uključuje i nekoliko Područnih škola (Koprivničko – križevačka županija) i na području I. Osnovne škole i II. Osnovne škole u Čakovcu (Međimurska županija). Učitelji (N=31) su ispunjavali anketne upitnike kojima se ispitivao njihov stav o ponašanju i sposobnosti učenika, ovisno o spolu učenika. Rezultati su pokazali kako učitelji sposobnosti i ponašanja učenika i učenica uglavnom procjenjuju podjednakima iako u nekim segmentima nešto boljim procjenjuju uspjeh i socijalizacijske vještine djevojčica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija