Pregled bibliografske jedinice broj: 917727
Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole
Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole // 1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova
XX, XXX, 2011. str. 335-346 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 917727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole
(Inclusion of children with hiperactivity amd attention defficit disorder - in the first grades of primary school)
Autori
Sunko, Esmeralda ; Lujan, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova
/ - , 2011, 335-346
Skup
Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" (1 ; 2011)
Mjesto i datum
XX, XXX, 2011
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
inkluzija, učenici s posebnim potrebama, socijalizacija, uvjerenja
(inclusion, children with special needs, socialization, attitude)
Sažetak
Ostavrivanje inkluzije djece s posebnim potrebama u školama Republike Hrvatske određen je novim zakonskim okvirima i starim pravilnicima. Meta razina u kojoj se danas nalazimo sve više određuje interese za istraživanje socijalizacije djece s posebnim potrebama. Cilj ovoga rada bio je ispitati (1) prihvaćenost ili odbijanje djece s ADHD-om u drugim razredima osnovne škole od strane njihovih vršnjaka, (2) ispitati uvjerenja vršnjaka iz razreda o učenicima s hiperaktivnošću i poremećajem pažnje. U dva razredna odjela drugih razreda jedne osnovne škole u Splitu, ispitano je 54 učenika. Svaki razred broji 27 učenika. Svaki razred polazi po dvoje učenika s dijagnozom ADHD-a s Rješenjem.Rezultati ukazuju na lošu socijalnu prihvaćenost učenika s ADHD-om. 1) Svi učenici d ADHD-omobuhvaćeni ovim ispitivanjempredstavljaju u svojim razredima "zvijezde odbijanja". 2) uvjerenja koja učenici u razredima imaju o ADHD djeci, temeljena su na procjeni osobnosti, a izostaju opisi ponašanja proces i rezultati ovog ispitivanja nužan su preduvjet za formiranje postavki i razradu modela rješavanja socijalne inkluzije u razredima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija