Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 917727

Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole


Sunko, Esmeralda; Lujan, Milena
Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole // 1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova
XX, XXX, 2011. str. 335-346 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 917727 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole
(Inclusion of children with hiperactivity amd attention defficit disorder - in the first grades of primary school)

Autori
Sunko, Esmeralda ; Lujan, Milena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova / - , 2011, 335-346

Skup
Međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" (1 ; 2011)

Mjesto i datum
XX, XXX, 2011

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
inkluzija, učenici s posebnim potrebama, socijalizacija, uvjerenja
(inclusion, children with special needs, socialization, attitude)

Sažetak
Ostavrivanje inkluzije djece s posebnim potrebama u školama Republike Hrvatske određen je novim zakonskim okvirima i starim pravilnicima. Meta razina u kojoj se danas nalazimo sve više određuje interese za istraživanje socijalizacije djece s posebnim potrebama. Cilj ovoga rada bio je ispitati (1) prihvaćenost ili odbijanje djece s ADHD-om u drugim razredima osnovne škole od strane njihovih vršnjaka, (2) ispitati uvjerenja vršnjaka iz razreda o učenicima s hiperaktivnošću i poremećajem pažnje. U dva razredna odjela drugih razreda jedne osnovne škole u Splitu, ispitano je 54 učenika. Svaki razred broji 27 učenika. Svaki razred polazi po dvoje učenika s dijagnozom ADHD-a s Rješenjem.Rezultati ukazuju na lošu socijalnu prihvaćenost učenika s ADHD-om. 1) Svi učenici d ADHD-omobuhvaćeni ovim ispitivanjempredstavljaju u svojim razredima "zvijezde odbijanja". 2) uvjerenja koja učenici u razredima imaju o ADHD djeci, temeljena su na procjeni osobnosti, a izostaju opisi ponašanja proces i rezultati ovog ispitivanja nužan su preduvjet za formiranje postavki i razradu modela rješavanja socijalne inkluzije u razredima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Esmeralda Sunko (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Sunko, Esmeralda; Lujan, Milena
Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole // 1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova
XX, XXX, 2011. str. 335-346 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Sunko, E. & Lujan, M. (2011) Inkluzija učenika s hiperaktivnosti i poremećajem pažnje - u nižim razredima osnovne škole. U: 1. međunarodna naučno-stručna konferencija "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" : zbornik radova.
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda and Lujan, Milena}, year = {2011}, pages = {335-346}, keywords = {inkluzija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, socijalizacija, uvjerenja}, title = {Inkluzija u\v{c}enika s hiperaktivnosti i poreme\'{c}ajem pa\v{z}nje - u ni\v{z}im razredima osnovne \v{s}kole}, keyword = {inkluzija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, socijalizacija, uvjerenja}, publisherplace = {XX, XXX} }
@article{article, author = {Sunko, Esmeralda and Lujan, Milena}, year = {2011}, pages = {335-346}, keywords = {inclusion, children with special needs, socialization, attitude}, title = {Inclusion of children with hiperactivity amd attention defficit disorder - in the first grades of primary school}, keyword = {inclusion, children with special needs, socialization, attitude}, publisherplace = {XX, XXX} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font