Pregled bibliografske jedinice broj: 916985
Digitalni urođenici u sveučilišnoj zajednici (istraživanje na Sveučilištu u Rijeci)
Digitalni urođenici u sveučilišnoj zajednici (istraživanje na Sveučilištu u Rijeci) // Knjižnice: kamo i kako dalje? : zbornik radova / 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 11.-14. svibnja 2011. / Martek, Alisa ; Rybak Budić, Elizabeta (ur.).
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013. str. 176-184 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 916985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalni urođenici u sveučilišnoj zajednici
(istraživanje na Sveučilištu u Rijeci)
(Digital natives in academic community (research at
the University of Rijeka))
Autori
Arh, Evgenia ; Golenko, Dejana ; Pemper, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Knjižnice: kamo i kako dalje? : zbornik radova / 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 11.-14. svibnja 2011.
/ Martek, Alisa ; Rybak Budić, Elizabeta - Zagreb : Hrvatsko knjižničarsko društvo, 2013, 176-184
ISBN
978-953-600189-7
Skup
Knjižnice: kamo i kako dalje? : 12. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 11.-14. svibnja 2011.
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 11.05.2011. - 14.05.2011
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
digitalni urođenici ; visokoškolske knjižnice ; Sveučilište u Rijeci
(digital natives ; academic library ; Univeristy of Rijeka)
Sažetak
U vremenu digitalne ere pojavile su se nove generacije, koje teoretičari nazivaju digitalnim urođenicima (net, digitalna ili milenijska generacija). Mnogobrojne su definicije digitalnih urođenika. Jedna je od njih da su to osobe koje su od najranije dobi izložene digitalnoj tehnologiji te okružene raznovrsnim izvorima informacija. Neke od njihovih temeljnih karakteristika su orijentiranost na dobivanje informacija unutar internetskog okruženja, nestrpljivost, površnost u pretraživanju i primanju informacija. Prema dobnoj strukturi studenti prve godine preddiplomskih studija pripadali bi skupini digitalnih urođenika. Je li to zaista tako otkrit će se kvalitativnom metodom ankete provedenom između studenata prve godine u knjižnicama Sveučilišta u Rijeci. Dobiveni rezultati ankete ukazuju u kojem je smjeru nužno prilagoditi ili mijenjati odgojno- obrazovnu ulogu knjižnice za novu milenijsku generaciju.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pravni fakultet, Rijeka