Pregled bibliografske jedinice broj: 91655
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 37 (2001), 2; 143-153 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 91655 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja prema poučavanju kao determinanta
njihove spremnosti za dodatno stručno usavršavanje
(Teachers' attitudes toward teaching as a
determinant of their readiness for additional
professional special education)
Autori
Stančić, Zrinjka ; Kiš-Glavaš, Lelia ; Igrić, Ljiljana
Izvornik
Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja (1331-3010) 37
(2001), 2;
143-153
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
edukacijska integracija ; učenici s posebnim potrebama ; dodatno stručno usavršavanje učitelja ; program edukacije učitelja
(educational integration ; pupils with delayed cognitive development ; additionakl professional special education)
Sažetak
Proces edukacijske integracije učenika usporenog kognitivnog razvoja provodi se u Hrvatskoj više od dva desetljeća. Rezultati znanstvenih istraživanja kao i analiza stanja u praksi ukazuje na prisustvo ali i načine prevladavanja brojnih teškoća koje usporavaju njezino uspješnije provođenje. Jedna od značajnih pretpostavki integracije je stručno usavršavanje učitelja za rad s učenicima s posebnim potrebama.U skladu s tim može se ustvrditi da je dodiplomski studij učitelja za takav rad neophodan. S ciljem prevladavanja teškoća koje su svakodnevno prisutne u razredima u kojima su uključeni učenici usporenog kognitivnog razvoja, kreirana je, primjenjena i praćena učinkovitost dodatnog programa za stručno usavršavanje učitelja pod nazivom "Edukacija učitelja za integraciju učenika s posebnim potrebama". Rezultati ovog istraživanja dobivenpitanih učitelja pokazuju kako odluka učitelja o potrebi dodatnog stručnog usavršavanja značajno ovisi i o stavu učitelja prema poučavanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts
- Special Educational Needs Abstracts
- EMBASE
- ECER-ERIC
- Content Pages in Education
- Psychinfo