Pregled bibliografske jedinice broj: 915246
Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova
Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova // Oeconomica Jadertina, 7 (2017), 2; 51-65 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 915246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sponzorstvo u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova
(Sponsorship in Sports on the Example of Croatian Basketball Clubs)
Autori
Zdrilić, Ivica ; Kevrić, Dino ; Vrkić, Željko
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 7
(2017), 2;
51-65
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
sport, sportski marketing, sponzorstvo, hrvatska košarka
(sport, sport marketing, sponsorship, Croatian basketball)
Sažetak
Sportsko sponzorstvo je jedno od najbrže rastućih oblika marketinške komunikacije te kao takvo izrazito je privlačno brojnim tvrtkama koje su u potrazi za efikasnijim načinima privlačenja kupaca. U radu je prikazan teorijski pregled literature, od sportskog marketinga i sponzorstva u širem smislu do sportskog sponzorstva, njegovih glavnih oblika te pozitivnih i negativnih aspekata vezanih uz isti. Dat je osvrt i na stanje sportskog sponzorstva na području Republike Hrvatske te na njegovo kretanje nakon ekonomske krize. Ono na što se stavlja naglasak u radu jeste istraživanje sponzorstva u sportu na primjeru hrvatskih košarkaških klubova u okviru kojeg se ispituje koliko klubovi ulažu u svoj marketing i kakva im je strategija u privlačenju sponzora. Istraživanje je provedeno na hrvatskim muškim prvoligaškim košarkaškim klubovima te je pokazalo kako oni nemaju odgovarajuću strategiju prilikom pronalaženja sponzorstva, odnosno ne pristupaju navedenom problemu na odgovarajući način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ERIH+
- Google Scholar
- DOAJ