Pregled bibliografske jedinice broj: 914710
Uvažavanjem različitosti do kulture mira
Uvažavanjem različitosti do kulture mira / Bouillet, Dejana ; Šarić, Ljiljana (ur.). Zagreb: Centar za civilne inicijative (CCI), 2016 (prirucnik)
CROSBI ID: 914710 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uvažavanjem različitosti do kulture mira
(By respecting diversity to the culture of peace)
Urednik/ci
Bouillet, Dejana ; Šarić, Ljiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Centar za civilne inicijative (CCI)
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
192
ISBN
978-953-57204-1-6
Ključne riječi
rani i predškolski odgoj i obrazovanje, model rada s djecom, uvažavanje različitosti
(early and pre-school education, the model of working with children, respect for diversity)
Sažetak
Ovaj je priručnik rezultat višegodišnjeg rada većeg broja odgojitelja i stručnih suradnika iz dječjih vrtića diljem Hrvatske ; od Kastva na zapadu do Vinkovaca i Vukovara na istoku zemlje ; na uvođenju novih metoda rada u dijelu uvažavanja različitosti i kulture mira u predškolskom odgoju i obrazovanju. Projekt skraćenog naziva PRECEDE (Partnerstvo za prihvaćanje i suradnju kroz predškolski odgoj i obrazovanje u Europi) financiran sredstvima Europske unije, omogućio je stručnjacima praktičarima u šest zemalja sudjelovanje u visokokvalitetnoj edukaciji partnerske organizacije Early Years iz Belfasta, Sjeverna Irska u korištenju personaliziranih lutki u odgojno-obrazovnom procesu ranog i predškolskog odgoja. Organizacija Early Years izdala je međunarodni priručnik za odgojitelje, dok su regionalni priručnik, temeljen na međunarodnom, izradile partnerske organizacije u projektu PRECEDE tijekom 2013. i 2014. godine. Stečena iskustva pretočena su u priručnik Uvažavanjem različitosti do kulture mira, kako bi i drugi dionici ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja dobili priliku aktivno pridonositi izgradnji društva koje promiče načela humanizma i uvažavanja različitosti. Priručnik snažno afirmira temeljne vrijednosti Nacionalnog kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje, a odgojiteljima nudi smjernice za sustavan pristup ovoj osjetljivoj i važnoj sastavnici ranog i predškolskog odgoja. Primjena priručnika, u kontekstu ukupnog profesionalnog, odgojno-obrazovnog djelovanja u dječjim vrtićima, može pomoći odgojiteljima u afirmaciji inkluzivnih vrijednosti, razvoju socijalno-emocionalnih kompetencija djece i promociji društvene pravednosti, kao preduvjetima održivog razvoja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb