Pregled bibliografske jedinice broj: 914705
Procjena opaženog i željenog kvaliteta školske klime od starne učenika srednjih škola u Tuzli
Procjena opaženog i željenog kvaliteta školske klime od starne učenika srednjih škola u Tuzli // Defektologija - Časopis za defektološka, pedagoško-psihološka i socio-medicinska pitanja ..., 13 (2007), 2; 189-196 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 914705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Procjena opaženog i željenog kvaliteta školske klime od starne učenika srednjih škola u Tuzli
(Assessment of the observed and wanted quality school climate by secondary school students)
Autori
Bijedić, Meliha ; Bouillet, Dejana
Izvornik
Defektologija - Časopis za defektološka, pedagoško-psihološka i socio-medicinska pitanja ... (1512-6994) 13
(2007), 2;
189-196
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvalitet školske klime, učenici srednjih škola
(school climate quality, secondary school students)
Sažetak
Uvažavajući značaj obrazovanja i odgojni uticaj obrazovnih institucija na razvoj mladih osoba, ovo je istraživanje posvećeno ispitivanju elemenata školske klime koji su u određenim odgojno-obrazovnim sredinama promjenjivi, a koji bi mogli značajno pridonijeti što boljim postignućima učenika. Cilj istraživanja je bio ustanoviti, opisati i interpretirati opaženi i željeni kvalitet školske klime od strane učenika srednjih škola (n = 630). Rezultati su pokazali razlike u pogledu svih važnih komponenti školske klime, te da je nivo opaženog kvaliteta školske klime niži od željenog. Konstatovano je da su u podizanju kvalitete socijalne integracije učenika pomogli: zajedničko postavljanje pravila, stručno pedagoško održavanje školske discipline i usmjerenost na razvoj komunikacijskih vještina učenika.
Izvorni jezik
Ostalo
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Rad je objavljen na bošnjačkom jeziku u Tuzli.