Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 914677

Segmentacija tržišta odjeće na temelju afektivno- kognitivnih varijabli


Mihić, Mirela
Segmentacija tržišta odjeće na temelju afektivno- kognitivnih varijabli // Ekonomska istraživanja, 14 (2002), 1; 11-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 914677 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentacija tržišta odjeće na temelju afektivno- kognitivnih varijabli
(Fashion market segmentation based on the affective and cognitive variables)

Autori
Mihić, Mirela

Izvornik
Ekonomska istraživanja (1331-677X) 14 (2002), 1; 11-22

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
segmentiranje tržišta, maloprodavači, prodajno osoblje, izgled prodavaonice, potrošači, klaster analiza, afektivno-kognitivne varijable, ponašajuće varijable
(market segmentation, retailers, sales staff, store design, customers, cluster analysis, affective and cognitive variables, behavioural variables)

Sažetak
Rad obuhvaća teorijski i istraživački dio. U teorijskom dijelu navedene su osnove segmentacije tržišta, dok se u praktičnom izlažu metodologija i rezultati istraživanja. Cilj ovog rada je utvrditi mogu li stavovi potrošača o prodajnom osoblju te uređenju prodajnog mjesta poslužiti kao osnovica za segmentiranje tržišta odjeće. Istraživanje je provedeno na uzorku od 15 prodavaonica odjeće pri čemu je u svakoj anketirano po 25 potrošača. Polazeći od svrhe i ciljeva istraživanja, postavljene su dvije hipoteze. Za identifikaciju segmenata korištena je klaster analiza (K-means metoda) kojom su izdvojena tri segmenta potrošača i to: “zadovoljni”, “izuzetno zadovoljni” i “neutralni”. Rezultati istraživanja potvrdili su obje hipoteze te ukazali na to da maloprodavači trebaju nešto mijenjati ako i dalje žele biti konkurentni u opsluživanju sva tri segmenta. U tu svrhu, za svaki klaster dane su odgovarajuće sugestije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Mirela Mihić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihić, Mirela
Segmentacija tržišta odjeće na temelju afektivno- kognitivnih varijabli // Ekonomska istraživanja, 14 (2002), 1; 11-22 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Mihić, M. (2002) Segmentacija tržišta odjeće na temelju afektivno- kognitivnih varijabli. Ekonomska istraživanja, 14 (1), 11-22.
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2002}, pages = {11-22}, keywords = {segmentiranje tr\v{z}i\v{s}ta, maloprodava\v{c}i, prodajno osoblje, izgled prodavaonice, potro\v{s}a\v{c}i, klaster analiza, afektivno-kognitivne varijable, pona\v{s}aju\'{c}e varijable}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1331-677X}, title = {Segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta odje\'{c}e na temelju afektivno- kognitivnih varijabli}, keyword = {segmentiranje tr\v{z}i\v{s}ta, maloprodava\v{c}i, prodajno osoblje, izgled prodavaonice, potro\v{s}a\v{c}i, klaster analiza, afektivno-kognitivne varijable, pona\v{s}aju\'{c}e varijable} }
@article{article, author = {Mihi\'{c}, Mirela}, year = {2002}, pages = {11-22}, keywords = {market segmentation, retailers, sales staff, store design, customers, cluster analysis, affective and cognitive variables, behavioural variables}, journal = {Ekonomska istra\v{z}ivanja}, volume = {14}, number = {1}, issn = {1331-677X}, title = {Fashion market segmentation based on the affective and cognitive variables}, keyword = {market segmentation, retailers, sales staff, store design, customers, cluster analysis, affective and cognitive variables, behavioural variables} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • Journal of Economic Literature





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font