Pregled bibliografske jedinice broj: 914660
STRATEŠKI UTJECAJ ALATA DIGITALNOG MARKETINGA I CRM U TURIZMU
STRATEŠKI UTJECAJ ALATA DIGITALNOG MARKETINGA I CRM U TURIZMU // 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017): CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers / Dobrinić, Damir (ur.).
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 209-222 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 914660 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STRATEŠKI UTJECAJ ALATA DIGITALNOG MARKETINGA I CRM U TURIZMU
(THE STRATEGIC IMPACT OF DIGITAL MARKETING TOOLS AND CRM IN THE TOURISM INDUSTRY)
Autori
Krajnović, Aleksandra ; Gospić, Petra ; Sikirić, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017): CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology - Book of Papers
/ Dobrinić, Damir - Varaždin : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 209-222
Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference (2nd CRODMA Conference 2017): CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT - The impact of digital technology
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turizam, turistički posrednici, tehnologija, digitalni alati, digitalni turizam, zero moment of truth (ZMOT), pametan turistički proizvod
(tourism, travel agents, technology, digital tools, digital tourism, zero moment of truth (ZMOT), smart tourist product)
Sažetak
Turizam je agilna i modularno dinamična industrija koja putem digitalne tehnologije stvara novu vrijednost za klijente i pružatelje usluga. Uzevši u obzir da živimo u digitalcentričnom svijetu gdje je „konzumerizam klijenata na autopilotu“ Internet je promijenio klasične načine poslovanja od informiranja, komuniciranja i promocije do realizacije putovanja. Tehnologija predstavlja ključ uspjeha u turističkom poslovanju uzevši u obzir da je pregovaračka moć stavljena u ruke klijenata. Utjecaj digitalne tehnologije transformirao je ponude u turizmu od evolucijskih do revolucionarnih pružajući nove alate za preusmjeravanje i razvoj turizma. Svim dionicima u turizmu znatno se smanjuju troškovi, brzina procesuiranja skraćuje procese rješavanja zadataka što rezultira zadovoljnijim klijentima koji dobivaju bržu i bolju uslugu. Upravljanje odnosima s kupcima (CRM) predstavlja sveobuhvatnu poslovnu i marketinšku strategiju koja integrira tehnologiju, proces i poslovanje s ciljem pružanja visoko personalizirane usluge klijentima u turizmu. Sofisticirana tehnološka rješenja objedinjuju podatke o klijentima na jednom mjestu koji su se iz poslovnica preselili u digitalni svijet poznat kao zero moment of truth (ZMOT). Digitalni alati ogledalo su ponašanja potencijalnog klijenta te glavno sredstvo stvaranja dugoročnog odnosa primjenom izravnog i interaktivnog marketinga pri kreiranju pametnog turističkog proizvoda. Spoj iskustva i neograničene mogućnosti tehnologije omogućuje djelovanje izvan okvira pri kreiranju inovativnog turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin,
Sveučilište u Zadru
Profili:
Aleksandra Krajnović
(autor)