Pregled bibliografske jedinice broj: 914532
Disciplina i razredno ozračje
Disciplina i razredno ozračje // Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2017), 1-2; 43-54 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 914532 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Disciplina i razredno ozračje
(Discipline and school atmosphere)
Autori
Hercigonja, Zoran
Izvornik
Bjelovarski učitelj : časopis za odgoj i obrazovanje (1330-0954) 22
(2017), 1-2;
43-54
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
disciplina, razred
(discipline, group)
Sažetak
Problem nediscipline se može ublažiti dobrim poučavanjem ili dogovorenim pravilima o ponašanju koja su donijeli nastavnici zajedno s učenicima. Danas su u svijetu poznata dva pozitivna modela školske discipline: pozitivna disciplina je usmjerena na učenika gdje se naglašava razvoj samodiscipline i pripadajućih joj misli i emocija, dok je asertivna disciplina usmjerena na učitelja.Uz disciplinu, vrlo je važan i razredni ugođaj koji može snažno utjecati na učeničku motivaciju i sam odnos prema učenju. Razredni ugođaj koji najbolje potiče učenika na učenje je onaj koji se opisuje kao svrhovit, radni, opušten, srdačan, poticajan i sređen.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)