Pregled bibliografske jedinice broj: 913964
Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT
Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 913964 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza pogrešaka u učeničkim esejima govornika dalekoistočnih jezika za HINKOT
(Error Analysis of Far-East learners' essays in Croatian learner corpus CroLTeC)
Autori
Juričić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2017
Stranica
52
Mentor
Mikelić Preradović, Nives
Ključne riječi
Učenički korpus, HINKOT, hrvatski kao strani jezik, edukacija
(learner corpus, CroLTeC, Croatian as a foreign language, education)
Sažetak
Učenički korpusi predstavljaju važan jezični resurs za istraživanje usvajanja stranih jezika, razvijanja tehnologija za učenje jezika te unaprjeđivanje postojećih metoda poučavanja i učenja jezika. HINKOT ili Hrvatski inojezični korpus tekstualnih zapisa dio je učeničkog korpusa za hrvatski jezik kojeg čine obrađeni i označeni tekstovi učenika hrvatskog kao stranog jezika. Ovaj rad osvrće se na razvoj tog korpusa te koristi označene tekstove prepisanih rukopisa učenika govornika dalekoistočnih jezika (japanskog, korejskog i kineskog) za analizu pogrešaka tih učenika pri usvajanju hrvatskog jezika, s ciljem razlučivanja problema s kojim se učenici susreću pri učenju hrvatskog kao stranog jezika. Takva analiza može dalje doprinijeti unaprjeđenju podučavanja hrvatskog jezika, prilagođeno stvarnim potrebama učenika govornika dalekoistočnih jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti