Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 912885

Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja


Katavić, Petra; Batarelo Kokić, Ivana
Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 481-509 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 912885 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja
(The Role of Class Teacher in the Process of Planning, Organizing and Achieving Educational Goals: A case study)

Autori
Katavić, Petra ; Batarelo Kokić, Ivana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 66 (2017), 4; 481-509

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izobrazba nastavnika ; kvalitativno istraživanje ; srednje škole ; strukovno obrazovanje
(Qualitative research ; Secondary school ; Teacher training ; Vocational education)

Sažetak
U središtu ovog rada je interakcija sudionika u odgojnom procesu, prikazana iz perspektive razrednika u srednjoj školi. Razredništvo je funkcija kroz koju se ostvaruje odgojna zadaća škole. Uloga nastavnika u suvremenom odgojno- obrazovnom sustavu je složena. Bez definiranih kompetencija razrednika, ne mogu se ni regulirati kriteriji dodjele razredništva u osnovnoškolskim i srednjoškolskim ustanovama. Kvaliteta, oblici i sadržaji odgojno-obrazovnog rada razrednika s učenicima ovise isključivo o osobnoj motiviranosti pojedinca. Cilj provedenoga istraživanja bio je istražiti praksu odgojno- obrazovnog rada razrednika u srednjoj strukovnoj školi kroz korištenje metode studije slučaja. Rezultati istraživanja ukazuju na očekivanja razrednika od inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja, probleme na koje razrednici nailaze u praksi te neka rješenja za postojeće probleme.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (autor)

Avatar Url Petra Katavić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Katavić, Petra; Batarelo Kokić, Ivana
Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 481-509 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Katavić, P. & Batarelo Kokić, I. (2017) Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slučaja. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (4), 481-509.
@article{article, author = {Katavi\'{c}, Petra and Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {481-509}, keywords = {izobrazba nastavnika, kvalitativno istra\v{z}ivanje, srednje \v{s}kole, strukovno obrazovanje}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {66}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Uloga razrednika u procesu planiranja, organiziranja i ostvarivanja odgojno-obrazovnih ciljeva: studija slu\v{c}aja}, keyword = {izobrazba nastavnika, kvalitativno istra\v{z}ivanje, srednje \v{s}kole, strukovno obrazovanje} }
@article{article, author = {Katavi\'{c}, Petra and Batarelo Koki\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {481-509}, keywords = {Qualitative research, Secondary school, Teacher training, Vocational education}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {66}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {The Role of Class Teacher in the Process of Planning, Organizing and Achieving Educational Goals: A case study}, keyword = {Qualitative research, Secondary school, Teacher training, Vocational education} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font