Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 912460

Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta


Piri Rajh, Sunčana; Švenda, Željka
Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 5; 488-506 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 912460 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta
(Male consumers’ apparel shopping orientation as a basis for market segmentation)

Autori
Piri Rajh, Sunčana ; Švenda, Željka

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 68 (2017), 5; 488-506

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
kupovna orijentacija, ponašanje potrošača, segmentacija tržišta, tržište odjeće
(shopping orientation, consumer behavior, market segmentation, apparel market)

Sažetak
U radu se istražuje kupovna orijentacija muškaraca u slučaju odabira odjeće te mogućnost njezine primjene u segmentaciji tržišta. Kupovna orijentacija je kompleksan i višedimenzionalan koncept te privlači značajnu pozornost znanstvenika u području ponašanja potrošača. Podaci su prikupljeni metodom online ankete na uzorku muškaraca različitih demografskih obilježja (n = 101). Mjerni instrument bio je visokostrukturirani anketni upitnik koji se sastojao od 59 tvrdnji preuzetih iz postojeće literature, a kojima se mjerilo sedam teorijskih konstrukata (sklonost trendu/interes za odijevanje/užitak u kupnji, cjenovna osjetljivost, orijentiranost na kvalitetu, lojalnost prodajnom mjestu, lakoća održavanja odjeće, planiranje/racionalnost kupnje, podložnost utjecaju prodajnog osoblja). Prikupljeni podaci analizirani su faktorskom analizom, k-means klaster analizom i izračunom Cronbach alfa koeficijenata. Na kraju rada, u okviru diskusije dobivenih nalaza empirijskog istraživanja i zaključka, navedene su smjernice za daljnja istraživanja te su opisane implikacije za poslovnu praksu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sunčana Piri Rajh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Hrčak

Citiraj ovu publikaciju:

Piri Rajh, Sunčana; Švenda, Željka
Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (2017), 5; 488-506 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
Piri Rajh, S. & Švenda, Ž. (2017) Kupovna orijentacija muškaraca prilikom odabira odjeće kao osnova za segmentaciju tržišta. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 68 (5), 488-506.
@article{article, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana and \v{S}venda, \v{Z}eljka}, year = {2017}, pages = {488-506}, keywords = {kupovna orijentacija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, tr\v{z}i\v{s}te odje\'{c}e}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {68}, number = {5}, issn = {0424-7558}, title = {Kupovna orijentacija mu\v{s}karaca prilikom odabira odje\'{c}e kao osnova za segmentaciju tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {kupovna orijentacija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, tr\v{z}i\v{s}te odje\'{c}e} }
@article{article, author = {Piri Rajh, Sun\v{c}ana and \v{S}venda, \v{Z}eljka}, year = {2017}, pages = {488-506}, keywords = {shopping orientation, consumer behavior, market segmentation, apparel market}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {68}, number = {5}, issn = {0424-7558}, title = {Male consumers’ apparel shopping orientation as a basis for market segmentation}, keyword = {shopping orientation, consumer behavior, market segmentation, apparel market} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • EconLit
  • IBSS - The International Bibliography of the Social Sciences
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font