Pregled bibliografske jedinice broj: 911225
Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat
Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat // „PR Day Mostariensis“ / Ćorić, Nino (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 53-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 911225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat
(Media and information management with reference to the media hybrid war)
Autori
Lesinger, Gordana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
„PR Day Mostariensis“
/ Ćorić, Nino - Mostar : Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2018, 53-76
Skup
PR, Media & Sport Days Mostariensis
Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 23.11.2017. - 24.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mediji, odnosi s javnošću, upravljanje informacijama, hibridni rat
(media, public relations, information management, hybrid war)
Sažetak
Mediji i medijsko okruženje danas, ali možemo reći od kada postoje mediji za masovno komuniciranje, prolaze kroz prekretnice i transformacije. Prilagođavaju se potrebama konzumenata, ali i promjenama u načinu života. Svi su mediji pronašli svoga „para“ na internetu. Kako su se transformirali i prilagođavali medij, tako su se nužno morali prilagoditi i djelatnici za odnose s medijima, ali i političari koji zajednički kreiraju izjave, događaje i konferencije za novinstvo koji se vjerojatno ne bi niti događali da nema medija koji će to popratiti. Transformacija medijskog okruženja, mnoštvo događaja kreiranih od strane timova za odnose s javnošću kao i neprestano medijsko posredovanje informacija koje stvaraju dojam konstantnih kampanja nanijele su i štetu novinarskoj profesiji, a olakšali posao odnosima s javnošću. S tim u svezi mijenjala se i sama politička komunikacija u kontekstu medijske konvergencije gdje nastaju hibridni mediji, između novih i tradicionalnih medija. U tom kontekstu možemo govoriti i o hibridnim odnosima s javnošću gdje odnosi s javnošću u potpunosti upravljaju informacijama, a u ovakvom okruženju nastaju i hibridne medijske kampanja ili hibridni medijski ratovi. Biti novinar danas i raditi u ovakvom medijskom okruženju nije ni malo lak zadatak, a sve vještiji timovi za odnose s javnošću koriste trenutnu situaciju čime postižu povoljne i za svoje klijente poželjne rezultate. Stoga Fisher (2013:11) kaže kako je tanka granica između novinarstva i „informiranja“ od strane odnosa s javnošću.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti