Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 911225

Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat


Lesinger, Gordana
Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat // „PR Day Mostariensis“ / Ćorić, Nino (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 53-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 911225 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat
(Media and information management with reference to the media hybrid war)

Autori
Lesinger, Gordana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
„PR Day Mostariensis“ / Ćorić, Nino - Mostar : Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2018, 53-76

Skup
PR, Media & Sport Days Mostariensis

Mjesto i datum
Mostar, Bosna i Hercegovina, 23.11.2017. - 24.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mediji, odnosi s javnošću, upravljanje informacijama, hibridni rat
(media, public relations, information management, hybrid war)

Sažetak
Mediji i medijsko okruženje danas, ali možemo reći od kada postoje mediji za masovno komuniciranje, prolaze kroz prekretnice i transformacije. Prilagođavaju se potrebama konzumenata, ali i promjenama u načinu života. Svi su mediji pronašli svoga „para“ na internetu. Kako su se transformirali i prilagođavali medij, tako su se nužno morali prilagoditi i djelatnici za odnose s medijima, ali i političari koji zajednički kreiraju izjave, događaje i konferencije za novinstvo koji se vjerojatno ne bi niti događali da nema medija koji će to popratiti. Transformacija medijskog okruženja, mnoštvo događaja kreiranih od strane timova za odnose s javnošću kao i neprestano medijsko posredovanje informacija koje stvaraju dojam konstantnih kampanja nanijele su i štetu novinarskoj profesiji, a olakšali posao odnosima s javnošću. S tim u svezi mijenjala se i sama politička komunikacija u kontekstu medijske konvergencije gdje nastaju hibridni mediji, između novih i tradicionalnih medija. U tom kontekstu možemo govoriti i o hibridnim odnosima s javnošću gdje odnosi s javnošću u potpunosti upravljaju informacijama, a u ovakvom okruženju nastaju i hibridne medijske kampanja ili hibridni medijski ratovi. Biti novinar danas i raditi u ovakvom medijskom okruženju nije ni malo lak zadatak, a sve vještiji timovi za odnose s javnošću koriste trenutnu situaciju čime postižu povoljne i za svoje klijente poželjne rezultate. Stoga Fisher (2013:11) kaže kako je tanka granica između novinarstva i „informiranja“ od strane odnosa s javnošću.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Gordana Lesinger (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lesinger, Gordana
Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat // „PR Day Mostariensis“ / Ćorić, Nino (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2018. str. 53-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lesinger, G. (2018) Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat. U: Ćorić, N. (ur.)„PR Day Mostariensis“.
@article{article, author = {Lesinger, Gordana}, editor = {\'{C}ori\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {53-76}, keywords = {mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, upravljanje informacijama, hibridni rat}, title = {Upravljanje medijima i informacijama s osvrtom na medijski hibridni rat}, keyword = {mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, upravljanje informacijama, hibridni rat}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Lesinger, Gordana}, editor = {\'{C}ori\'{c}, N.}, year = {2018}, pages = {53-76}, keywords = {media, public relations, information management, hybrid war}, title = {Media and information management with reference to the media hybrid war}, keyword = {media, public relations, information management, hybrid war}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font