Pregled bibliografske jedinice broj: 911058
Internalizirani problemi u ponašanju među splitskim srednjoškolcima
Internalizirani problemi u ponašanju među splitskim srednjoškolcima // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 65 (2016), 4; 559-586 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 911058 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internalizirani problemi u ponašanju među splitskim srednjoškolcima
(Internalized problems among high students in Split)
Autori
Maglica, Toni ; Džanko Petra
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (1848-0756) 65
(2016), 4;
559-586
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
internalizirani problemi, srednjoškolci, školsko okruženje
(internalized problems, high school students, school setting)
Sažetak
Internalizirani problemi u ponašanju obuhvaćaju pretjerano kontrolirana, prema sebi usmjerena ponašanja kao što su plašljivost, anksioznost, povučenost, potištenost, depresivnost, suicidalnost i druga. Ona se u školskom okruženju teško zamjećuju. Hrvatskih epidemoloških podataka o mentalnim poremećajima kod djece i mladih ima vrlo malo, iz čega direktno proizlazi potreba za daljnjim studijama. Ukoliko nemamo uvid u raširenost nekog problema, teško je kreirati preventivne programe koji će biti učinkoviti. Ovim istraživanjem željelo se dobiti uvid u zastupljenost simptoma internaliziranih problema kod učenika srednjih škola u gradu Splitu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International Bibliography
- Hrčak Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske