Pregled bibliografske jedinice broj: 910076
Socijalno-emocionalni razvoj djeteta u institucionalnom kontekstu
Socijalno-emocionalni razvoj djeteta u institucionalnom kontekstu // Međunarodni znanstveno stručni skup: Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Pula, Hrvatska, 2005. str. 171-176 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 910076 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Socijalno-emocionalni razvoj djeteta u institucionalnom kontekstu
(Social-emotional development of the child in the institutional context)
Autori
Jurčević Lozančić, Anka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Skup
Međunarodni znanstveno stručni skup: Interaktivna komunikacija u nastavi i odgojnim aktivnostima
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 29.05.2005. - 30.05.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
socioemocionalni status djeteta predškolske dobi, institucionalni kontekst,
(socio-emotional status of the child of preschool age, institutional context,)
Sažetak
Djeca u ranome djetinjstvu prolaze kroz mnoge aspekte razvoja: tjelesni, intelektualni, socijalni , emocionalni. Svaki od tih aspekata važan je za razvoj djeteta. Mnogi utjecaji na dijete u ranome razvdoblju njegova života mogu biti pozitivni i negativni. Djetetu se u predškolskoj ustanovi prilazi kao proaktivnom biću koje ima svoje genetske i psihološke pretpostavke za učenje putem vlastite aktivnosti.Tu se planiranim odgojnim pristupom potiče razvoj njegove osobnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija