Pregled bibliografske jedinice broj: 910071
Rani odgoj:učenje i razvoj socijalne kompetencije djeteta
Rani odgoj:učenje i razvoj socijalne kompetencije djeteta // Prema suvremenoj školi (Proceedings)
Petrinja, Hrvatska, 2006. str. 115-122 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 910071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rani odgoj:učenje i razvoj socijalne kompetencije djeteta
(Preschool education:teaching and development of children social competence)
Autori
Jurčević Lozančić, Anka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Prema suvremenoj školi (Proceedings)
/ - , 2006, 115-122
Skup
Stručno znanstveni skup- Sedmi dani Mate Demarina: Prema suvremnoj školi
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 21.09.2006. - 22.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
rani odgoj, učenje djeteta, socijalne kompetencije, prodesionalna autonomija odgojitelja
(early eduaction, education of a child, social competences, professional autonomy of an educator)
Sažetak
Rano djetinjstvo je razdoblje intenzivnog tjelesnog, emocionalnog, socijalnog i kognitivnog razvoja.Predškolsko dijete razvija se u skladu sa svojom dobi.Svako dijete je jedinstveno, neponovljivo i različito, koje najbolje napreduje ako odrasta u okolini koja podupire njegovo učenje.Rezultati mnogih istraživanja upućuju na činjenicu da postoji intenzivna korelacija između razvoja postignuća u djetetovoj ranoj dobi i razine uspješnosti koju će dijete realizirati tijekom odrastanja i sazrijevanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija