Pregled bibliografske jedinice broj: 909680
Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi
Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
Medulin, Hrvatska, 2005. str. 339-345 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 909680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi
(Contemporary approach to education:implementation of the concept of emotions towards transactional analysic)
Autori
Jurčević Lozančić, Anka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
/ - , 2005, 339-345
Skup
Međunarodni znansveni i stručni skup Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 10.11.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
predškolski programi, edukkacijski program, koncept o emocijama, transakcijska analiza
(preschool program, educational programs, concept of emotions, transactional analysis)
Sažetak
Tržnja svake oosobe je kontrola svijeta u kojem odrasta te osobni rast i razvoj.Bolja samospoznaja omogućuje nam kvalitetniji odnos sa sobom i sojim potrebama, veću usklađenost sa svojim okruženjem. Djeca, kao i odrasli, traže odgovore na pitanja koja će im pomoći da sami sebe bolje razumiju i spoznaju. Učestale kritike suvremenog institucionalnog odgoja i obrazovanja odnose se na ograničavanje imanentnh djetetovih potreba za igrom i eksploracijom zbog ritualizacije života, kontinuirane direktivnosti, intrervencija, paiviziranja djeteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija