Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 909680

Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi


Jurčević Lozančić, Anka
Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
Medulin, Hrvatska, 2005. str. 339-345 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 909680 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi
(Contemporary approach to education:implementation of the concept of emotions towards transactional analysic)

Autori
Jurčević Lozančić, Anka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju / - , 2005, 339-345

Skup
Međunarodni znansveni i stručni skup Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju

Mjesto i datum
Medulin, Hrvatska, 10.11.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
predškolski programi, edukkacijski program, koncept o emocijama, transakcijska analiza
(preschool program, educational programs, concept of emotions, transactional analysis)

Sažetak
Tržnja svake oosobe je kontrola svijeta u kojem odrasta te osobni rast i razvoj.Bolja samospoznaja omogućuje nam kvalitetniji odnos sa sobom i sojim potrebama, veću usklađenost sa svojim okruženjem. Djeca, kao i odrasli, traže odgovore na pitanja koja će im pomoći da sami sebe bolje razumiju i spoznaju. Učestale kritike suvremenog institucionalnog odgoja i obrazovanja odnose se na ograničavanje imanentnh djetetovih potreba za igrom i eksploracijom zbog ritualizacije života, kontinuirane direktivnosti, intrervencija, paiviziranja djeteta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Anka Jurčević Lozančić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurčević Lozančić, Anka
Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi // Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju
Medulin, Hrvatska, 2005. str. 339-345 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jurčević Lozančić, A. (2005) Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi. U: Novi komunikacijski izazovi u obrazovanju.
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2005}, pages = {339-345}, keywords = {pred\v{s}kolski programi, edukkacijski program, koncept o emocijama, transakcijska analiza}, title = {Noviji pristup odgoju:primjena koncepta o emocijama prema transakcijskoj analizi}, keyword = {pred\v{s}kolski programi, edukkacijski program, koncept o emocijama, transakcijska analiza}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }
@article{article, author = {Jur\v{c}evi\'{c} Lozan\v{c}i\'{c}, Anka}, year = {2005}, pages = {339-345}, keywords = {preschool program, educational programs, concept of emotions, transactional analysis}, title = {Contemporary approach to education:implementation of the concept of emotions towards transactional analysic}, keyword = {preschool program, educational programs, concept of emotions, transactional analysis}, publisherplace = {Medulin, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font