Pregled bibliografske jedinice broj: 909582
Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama
Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
CROSBI ID: 909582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama
(Teacher Attitudes towards Inlcusion of Children with Special Needs)
Autori
Martinić, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Split
Datum
30.11
Godina
2017
Stranica
77
Mentor
Batarelo Kokić, Ivana
Ključne riječi
inkluzija ; učenici s posebnim potrebama ; djeca s teškoćama ; darovita djeca ; stavovi o inkluziji
(inclusion ; students with special needs ; students with disabilities ; gifted students ; attitudes towards inclusion)
Sažetak
Mnoga su se istraživanja bavila stavovima učitelja i nastavnika prema inkluziji djece s posebnim potrebama naglašavajući stavove kao bitnu komponentu uspješne inkluzije u suvremenom odgoju i obrazovanju. Empirijsko je istraživanje prikazano u ovom radu također ispitivalo razlike u stavovima 188 učitelja i nastavnika osnovnih škola prema inkluziji na području Republike Hrvatske s obzirom na njihov spol, radni staž, veličinu mjesta u kojem predaju te u odnosu na to rade li kao razredni ili predmetni nastavnici. Dobiveni rezultati pokazali su da ne postoje statistički značajne razlike u stavovima prema inkluziji u odnosu na spol, radni staž te radno mjesto nastavnika, ali pokazale su se razlike u stavovima s obzirom na veličinu mjesta u kojem učitelji i nastavnici rade. S obzirom na mali broj istraživanja koja proučavaju tu varijablu utjecaja na stavove učitelja i nastavnika, ovo saznanje može biti temelj za buduća istraživanja na području inkluzije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija