Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 909582

Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama


Martinić, Petra
Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split


CROSBI ID: 909582 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama
(Teacher Attitudes towards Inlcusion of Children with Special Needs)

Autori
Martinić, Petra

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Split

Datum
30.11

Godina
2017

Stranica
77

Mentor
Batarelo Kokić, Ivana

Ključne riječi
inkluzija ; učenici s posebnim potrebama ; djeca s teškoćama ; darovita djeca ; stavovi o inkluziji
(inclusion ; students with special needs ; students with disabilities ; gifted students ; attitudes towards inclusion)

Sažetak
Mnoga su se istraživanja bavila stavovima učitelja i nastavnika prema inkluziji djece s posebnim potrebama naglašavajući stavove kao bitnu komponentu uspješne inkluzije u suvremenom odgoju i obrazovanju. Empirijsko je istraživanje prikazano u ovom radu također ispitivalo razlike u stavovima 188 učitelja i nastavnika osnovnih škola prema inkluziji na području Republike Hrvatske s obzirom na njihov spol, radni staž, veličinu mjesta u kojem predaju te u odnosu na to rade li kao razredni ili predmetni nastavnici. Dobiveni rezultati pokazali su da ne postoje statistički značajne razlike u stavovima prema inkluziji u odnosu na spol, radni staž te radno mjesto nastavnika, ali pokazale su se razlike u stavovima s obzirom na veličinu mjesta u kojem učitelji i nastavnici rade. S obzirom na mali broj istraživanja koja proučavaju tu varijablu utjecaja na stavove učitelja i nastavnika, ovo saznanje može biti temelj za buduća istraživanja na području inkluzije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Ivana Batarelo Kokić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Martinić, Petra
Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
Martinić, P. (2017) 'Stavovi učitelja i nastavnika prema inkluziji učenika s posebnim potrebama', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split.
@phdthesis{phdthesis, author = {Martini\'{c}, Petra}, year = {2017}, pages = {77}, keywords = {inkluzija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, darovita djeca, stavovi o inkluziji}, title = {Stavovi u\v{c}itelja i nastavnika prema inkluziji u\v{c}enika s posebnim potrebama}, keyword = {inkluzija, u\v{c}enici s posebnim potrebama, djeca s te\v{s}ko\'{c}ama, darovita djeca, stavovi o inkluziji}, publisherplace = {Split} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Martini\'{c}, Petra}, year = {2017}, pages = {77}, keywords = {inclusion, students with special needs, students with disabilities, gifted students, attitudes towards inclusion}, title = {Teacher Attitudes towards Inlcusion of Children with Special Needs}, keyword = {inclusion, students with special needs, students with disabilities, gifted students, attitudes towards inclusion}, publisherplace = {Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font