Pregled bibliografske jedinice broj: 909492
Partnerstvo s roditeljima – na putu osiguravanja kontinuiteta suradnje vrtića i škole
Partnerstvo s roditeljima – na putu osiguravanja kontinuiteta suradnje vrtića i škole // Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi / Tihana Kokanović, mag.praesc.educ. izv.prof.dr.sc. Siniša Opić izv.prof.dr.sc. Anka Jurčević Lozančić (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari Oktavijana Augusta 1, 2017. str. 138-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 909492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Partnerstvo s roditeljima – na putu osiguravanja kontinuiteta suradnje vrtića i škole
(Partnership with parents - toward ensuring the continuity of cooperation between kindergarten and school)
Autori
Anka Jurčević Lozančić, Sanja Basta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi
/ Tihana Kokanović, mag.praesc.educ. izv.prof.dr.sc. Siniša Opić izv.prof.dr.sc. Anka Jurčević Lozančić - Sisak : Dječji vrtić Sisak Stari Oktavijana Augusta 1, 2017, 138-144
ISBN
978-953-57449-3-1
Skup
Međunarodni znanstveno-stručni skup Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
učitelj ; partnerska suradnja s roditeljima ; kontinuitet u odgoju i obrazovanju
(teacher, partnership, cooperation with parents, continuity in education)
Sažetak
Partnerska suradnja roditelja i odgojno- obrazovnih djelatnika, kao i kvalitetan, kontinuiran odnos sudionika, ima značajnu ulogu u razvoju otvorenog i podražavajućeg sustava odgoja i obrazovanja. Obveza je svakog odgojitelja i učitelja inicirati suradnju s roditeljima koja će roditeljima omogućiti aktivno uključivanje i djelovanje u životu i radu odgojno-obrazovne ustanove. Partnerska suradnja podrazumijeva ravnopravni odnos u procesu planiranja, realizacije i evaluacije, a odvija se u određenom prostornom i vremenskom kontekstu odgojno- obrazovne ustanove. Suradnja roditelja i odgojno- obrazovnih djelatnika treba započeti u ustanovi ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, te se nastaviti dalje razvijati tijekom daljnjeg školovanja djeteta, uz stalnu brigu o djetetovom cjelokupnom razvoju i postizanju optimalnih rezultata na dugoročnoj razini. Pomoć odgojno-obrazovnim djelatnicima u smislu podizanja njihovih kompetencija za suradnju s roditeljima je multidiscipliniraniji pristup u njihovom formalnom obrazovanju, ali i kroz osuvremenjivanje kontinuiranog stručnog usavršavanja koje bi se trebalo provoditi na horizontalnoj i vertikalnoj razini, sa stalnom tendencijom poboljšanja u komunikaciji, fleksibilnosti, dinamici i (samo)refleksiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA