Pregled bibliografske jedinice broj: 909485
Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju
Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju, 2008., doktorska disertacija, Filozofski Fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 909485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju
(Development of analytical model of multimedia and printings usage in lifelong of learning)
Autori
Kosić Tomislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski Fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.06
Godina
2008
Stranica
201
Mentor
Vladimir Šimović, Siniša Fajt
Ključne riječi
Razvoj analitičkog model, korištenja multimedije i tiskovina
(Development of analytical model, multimedia and printings usage)
Sažetak
Današnje turbulentno svjetsko okruženje tradicionalan pristup razvoju analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u cjeloživotnom učenju (CU) čini kompleksnijim, što se odražava na ovdje obavljeno istraživanje. Novi pristup (korišten u doktorskom radu) razvoju anlitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u CU utemeljen je ne samo na linearnom promišljanju (uzročno-posljedičnom) već i na kombinaciji istog pristupa s prednostima sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju. Ovaj rad pokazuje prednosti kombiniranog pristupa pri linearnom promišljanju (uzročno-posljedičnog) s prednostima sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju. Dva istraživačka primjera koja su korištena za prikaz sustavnog pristupa pri rješavanju problema i stohastičko simulacijskom istraživanju jesu stohastički poslovni procesi suvremene digitalne tiskarske industrije i stohastičko mjerenje akustike prostora multimedijskih učionica u CU, koji su ustvari temeljni projekti svake organizacije koja uvodi nove informacijsko-komunikacijske tehnologije u CU. Temeljna hipoteza ovog rada jest ta da razvoj i sustavna primjena naprednih sustava za primjenu potpore razvoja suvremenog analitičkog modela korištenja multimedije i tiskovina u CU ima izravan utjecaj na kvalitetu sustava edukacije (obrazovnog sustava). Hipoteza je potvrđena kao istinita na oba primjera spomenutih istraživačkih modela.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb