Pregled bibliografske jedinice broj: 909349
IPA projekt – JABUKA.NET2: umrežavanjem, marketingom i standardizacijom kvalitete prema ekonomskom razvoju
IPA projekt – JABUKA.NET2: umrežavanjem, marketingom i standardizacijom kvalitete prema ekonomskom razvoju // Zbornik sažetaka 6. znanstvano-sturčnog savjetovanja Hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem
Ilok, Hrvatska, 2011. str. 102-102 (poster, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 909349 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IPA projekt – JABUKA.NET2: umrežavanjem, marketingom i standardizacijom kvalitete prema ekonomskom razvoju
(IPA project - JABUKA.NET2: networking, marketing and quality standardization towards economic development)
Autori
Dugalić, K, Keserović, Z, Jurić, I, Zdunić, K, Zorić, S & Petric, T
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Zbornik sažetaka 6. znanstvano-sturčnog savjetovanja Hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem
/ - , 2011, 102-102
Skup
6. znanstvano-sturčno savjetovanja Hrvatskih voćara s međunarodnim sudjelovanjem
Mjesto i datum
Ilok, Hrvatska, 04.03.2011. - 05.03.2011
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
IPA projekt, JABUKA.NET2, klaster, jabuka,
(IPA project, JABUKA.NET2, cluster, apple,)
Sažetak
Opći cilj projekta je pružanje podrške razvoju poljoprivredne ekonomije u regiji kroz utjecaj na znanja uključenih korisnika, na infrastrukturu regije, te na organizaciju i racionalizaciju proizvodnje kroz formu klastera. Glavne aktivnosti: a. Tehnička pomoć razvojnim institucijama i proizvođačima koji će se udružiti u klaster. Fokus na tehničke pomoći je promocija i certifikacija lokalnih proizvoda- dugoročni cilj je jačanje poljoprivredno prehrambenog sektora regije. Prijenos znanja o zaštiti i registraciji autohtonih i tradicionalnih proizvoda pri institucijama EU. b. Investiranje u manji pogon za preradu voća (dio neophodne infrastrukture na razini regije) c. C. Stvaranje klastera proizvodnje jabuka. d. Stvaranje robne marke „SLAVONSKA JABUKA“ (vizualni identitet, marketing plan, promotivni materijal) e. Promocija projekta i ostvarenih rezultata: Internet stranica Klastera, press konferencije, … f. Jačanje izložbe „ Jabučni dani“ u Đakovu- prerastanje iz nacionalne u međunarodnu izložbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Poljoprivredni institut Osijek,
Agronomski fakultet, Zagreb
Profili:
Krunoslav Dugalić
(autor)