Pregled bibliografske jedinice broj: 907882
ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU
ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU // Tourism and hospitality management, 9 (2003), 1; 153-165 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 907882 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA STRATEGIJSKOG MARKETINŠKOG PLANIRANJA U REPOZICIONIRANJU OPATIJSKE RIVIJERE NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU
Autori
Alkier Radnić, Romina ; Gračan, Daniela
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 9
(2003), 1;
153-165
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
destinacijsko promišljanje turizma ; kvalitetan turistički proizvod ; repozicioniranje Opatijske rivijere ; strategijsko marketinško planiranje
Sažetak
Opatijska rivijera je turistička destinacija s dugogodišnjom turističkom tradicijom koja u dosadašnjem turističkom razvoju nije ostvarila rezultate kakvi su se mogli očekivati s obzirom na raspoložive resurse i ostale komparativne prednosti. Turizam na području Opatijske rivijere značajno zaostaje za suvremenim turističkim trendovima. Stoga je primarni cilj ove destinacije u budućem turističkom razvoju stvaranje prepoznatljivog i kvalitetnog turističkog proizvoda, kreiranje vlastitog identiteta, te destinacijsko promišljanje turizma kao osnove turističkog prosperiteta. Pomoću spleta marketing aktivnosti nužno je repozicioniranje Opatijske rivijere u atraktivnu i konkurentnu turističku destinaciju koja će svojim prepoznatljivim imidžom privući potencijalne turiste. Pažljivo usmjerenim planiranjem marketinga Opatijska rivijera dostići će traženu inventivnost, originalnost i različitost u odnosu na konkurenciju, a sve s ciljem turističkog prosperiteta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit