Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 907228

Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena


Matulić, Ivana
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 907228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena
(Young women’s perception of luxury and luxury brands)

Autori
Matulić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.11

Godina
2017

Stranica
53

Mentor
Ozretić Došen, Đurđana

Ključne riječi
percepcija, luksuz, luksuzne marke, mlade žene
(perception, luxury, luxury brands, young women)

Sažetak
Cilj diplomskog rada je utvrditi koje marke mlade žene u Hrvatskoj percipiraju luksuznima i što za njih predstavlja luksuz. Istraživanjem su dobiveni rezultati koji pokazuju da ispitanice ne percipiraju luksuznima one marke koje su im dostupne unutar Republike Hrvatske toliko koliko percipiraju one koje nisu dostupne unutar države. One marke koje su im dostupne ujedno zauzimaju i vodeća mjesta kupljenih maraka od strane ispitanih žena. Većina ispitanih žena smatra da svakodnevno odlaženje u restoran predstavlja sličnu razinu luksuza kao i posjedovanje druge nekretnine ili posjedovanje jahte. Da bi se prodavaonica smatrala luksuznom, ispitanice su navele da im je ključno obilježje posluživanje kupaca pićem dok čekaju da ih se usluži. Zbog visoke cijene proizvoda luksuznih maraka, gotovo polovica ispitanih žena složilo se da su razmišljale o kupovini krivotvorina proizvoda luksuznih maraka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Đurđana Ozretić Došen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Matulić, Ivana
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Matulić, I. (2017) 'Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Matuli\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {53}, keywords = {percepcija, luksuz, luksuzne marke, mlade \v{z}ene}, title = {Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih \v{z}ena}, keyword = {percepcija, luksuz, luksuzne marke, mlade \v{z}ene}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Matuli\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {53}, keywords = {perception, luxury, luxury brands, young women}, title = {Young women’s perception of luxury and luxury brands}, keyword = {perception, luxury, luxury brands, young women}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font