Pregled bibliografske jedinice broj: 907228
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 907228 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija luksuza i luksuznih maraka kod mladih žena
(Young women’s perception of luxury and luxury brands)
Autori
Matulić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.11
Godina
2017
Stranica
53
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
percepcija, luksuz, luksuzne marke, mlade žene
(perception, luxury, luxury brands, young women)
Sažetak
Cilj diplomskog rada je utvrditi koje marke mlade žene u Hrvatskoj percipiraju luksuznima i što za njih predstavlja luksuz. Istraživanjem su dobiveni rezultati koji pokazuju da ispitanice ne percipiraju luksuznima one marke koje su im dostupne unutar Republike Hrvatske toliko koliko percipiraju one koje nisu dostupne unutar države. One marke koje su im dostupne ujedno zauzimaju i vodeća mjesta kupljenih maraka od strane ispitanih žena. Većina ispitanih žena smatra da svakodnevno odlaženje u restoran predstavlja sličnu razinu luksuza kao i posjedovanje druge nekretnine ili posjedovanje jahte. Da bi se prodavaonica smatrala luksuznom, ispitanice su navele da im je ključno obilježje posluživanje kupaca pićem dok čekaju da ih se usluži. Zbog visoke cijene proizvoda luksuznih maraka, gotovo polovica ispitanih žena složilo se da su razmišljale o kupovini krivotvorina proizvoda luksuznih maraka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija