Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906955

Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela


Racz, Aleksandar; Badurina, Antonio
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela // Zbornik radova / Proceedings 3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism, Šibenik, 12-14.10.2017. / Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2017. str. 96-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 906955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela
(Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.)

Autori
Racz, Aleksandar ; Badurina, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik radova / Proceedings 3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism, Šibenik, 12-14.10.2017. / Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2017, 96-101

Skup
3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 12.10.2017. - 14.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
zadovoljstvo klijenta, SERVQUAL, hotelska indstrija, vjernost
(client satisfaction, SERVQUAL, hotel industry, loyality,)

Sažetak
Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Racz (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Racz, Aleksandar; Badurina, Antonio
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela // Zbornik radova / Proceedings 3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism, Šibenik, 12-14.10.2017. / Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2017. str. 96-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Racz, A. & Badurina, A. (2017) Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela. U: Cvrić, B., Rimac, T. & Zlatović, D. (ur.)Zbornik radova / Proceedings 3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism, Šibenik, 12-14.10.2017..
@article{article, author = {Racz, Aleksandar and Badurina, Antonio}, year = {2017}, pages = {96-101}, keywords = {zadovoljstvo klijenta, SERVQUAL, hotelska indstrija, vjernost}, title = {Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela}, keyword = {zadovoljstvo klijenta, SERVQUAL, hotelska indstrija, vjernost}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Racz, Aleksandar and Badurina, Antonio}, year = {2017}, pages = {96-101}, keywords = {client satisfaction, SERVQUAL, hotel industry, loyality,}, title = {Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.}, keyword = {client satisfaction, SERVQUAL, hotel industry, loyality,}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font