Pregled bibliografske jedinice broj: 906955
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela // Zbornik radova / Proceedings 3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism, Šibenik, 12-14.10.2017. / Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2017. str. 96-101 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 906955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mjerenje kvalitete usluga u hotelu Punta – primjena SERVQUAL modela
(Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.)
Autori
Racz, Aleksandar ; Badurina, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova / Proceedings 3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism, Šibenik, 12-14.10.2017.
/ Cvrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2017, 96-101
Skup
3.International Scientific and Professional Conference the Challenges of Today Sustainable Coastal and Maritime tourism
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 12.10.2017. - 14.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
zadovoljstvo klijenta, SERVQUAL, hotelska indstrija, vjernost
(client satisfaction, SERVQUAL, hotel industry, loyality,)
Sažetak
Service quality measurement in hotel Punta - application of SERVQUAL model.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita, Ekonomija