Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 906783

Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje


Pecotić Kaufman, Jasminka
Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje // Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 20 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja
Zagreb, Hrvatska, 2017. (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad)


CROSBI ID: 906783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje
(Twenty Years of Croatian Competition Agency - The Way Forward)

Autori
Pecotić Kaufman, Jasminka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 20 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2017

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
pravo tržišnog natjecanja ; Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja ; promicanje tržišnog natjecanja
(competition law ; Croatian Competition Agency ; competition advocacy)

Sažetak
Temeljne vrijednosti na kojima bismo trebali utemeljiti sustav provedbe pravila za zaštitu tržišnog natjecanja su povjerenje, suradnja i međusobno poštovanje. Plodovi takvog djelovanja bit će profesionalnost, proaktivnost i evolucija sustava. Dominantni način poslovanja u Hrvatskoj je još uvijek kooperacija, a ne konkurencija, u gospodarstvu vlada kultura koluzije, kultura nenatjecanja. Gotovo svi kartelni slučajevi o kojima je Agencija odlučivala od samih početaka svojega djelovanja zasnivaju se na sastancima takmaca u okviru udruženja, to je uobičajeni i redoviti način komuniciranja poduzetnika. Kao i ostatak društva, i pravo i politika tržišnog natjecanja mogu se razvijati samo postupno, vremenom. Nitko ne može preko noći promijeniti poduzetnički diskurs kooperacije, dogovora, suradnje i namještanja. To je diskurs koji se provlači cijelim našim društvom. Prema istraživanju Eurobarometra iz 2009., na pitanje „sviđaju li mi se situacije u kojima se natječem s drugima“, pozitivno odgovara 77 posto Amerikanaca, a samo 45 posto Hrvata. Stoga ono čime se Agencija bavi ide duboko u vrijednosti našega društva, do onoga što mi kao društvo želimo ili ne želimo biti. Možda se to najbolje može opisati kao boj između statičnog i dinamičnog, starog i novog, okoštalog i inovativnog. Stoga je temeljno pitanje je li konkurencija temeljna društvena vrijednost u Hrvatskoj?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasminka Pecotić Kaufman (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pecotić Kaufman, Jasminka
Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje // Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 20 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja
Zagreb, Hrvatska, 2017. (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad)
Pecotić Kaufman, J. (2017) Dvadeset godina Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja - Kako dalje. U: Međunarodna konferencija povodom obilježavanja 20 godina rada Agencije za zaštitu tržišnog natjecanja.
@article{article, author = {Pecoti\'{c} Kaufman, Jasminka}, year = {2017}, keywords = {pravo tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja, Agencija za za\v{s}titu tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja, promicanje tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja}, title = {Dvadeset godina Agencije za za\v{s}titu tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja - Kako dalje}, keyword = {pravo tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja, Agencija za za\v{s}titu tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja, promicanje tr\v{z}i\v{s}nog natjecanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pecoti\'{c} Kaufman, Jasminka}, year = {2017}, keywords = {competition law, Croatian Competition Agency, competition advocacy}, title = {Twenty Years of Croatian Competition Agency - The Way Forward}, keyword = {competition law, Croatian Competition Agency, competition advocacy}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font