Pregled bibliografske jedinice broj: 906363
Disleksija i disgrafija u mlađoj školskoj dobi
Disleksija i disgrafija u mlađoj školskoj dobi // Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljkog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017 / Jovanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc (ur.).
Novi Sad : Subotica: Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017. str. 54-69 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 906363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Disleksija i disgrafija u mlađoj školskoj dobi
(Dyslexia and dysgraphia in younger school age)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Gligorić, Igor Marko ; Zečević, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova naučnih konferencija Učiteljkog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku 2017
/ Jovanović, Josip ; Borsos, Eva ; Namesztovszki, Zoltan ; Nemeth, Ferenc - Novi Sad : Subotica : Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2017, 54-69
ISBN
978-86-87095-76-2
Skup
Međunarodna interdisciplinarna znanstvena konferencija Učiteljskog fakulteta na mađarskom nastavnom jeziku
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 19.10.2017. - 21.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mlađa školska dob, disleksija, disgrafija
(younger school age, dyslexia, dysgraphia)
Sažetak
U radu se predstavljaju promišljanja o teoriji i praksi u kontekstu disleksije i disgrafije u djece mlađe školske dobi. Polazi se od prepoznavanja i definiranja jezičnih teškoća osoba s disleksijom i disgrafijom te se razmatraju različiti individualizacijski postupci u olakšavanju primanja pisanih informacija te proizvodnje vlastitih tekstova. Osim toga, u obzir se uzima istraživanjem utvrđena činjenica o razlikama između broja učenika kod kojih su detektirane disleksija i(li) disgrafija te onih učenika u čijoj se jezičnoj produkciji mogu prepoznati elementi jednoga od poremećaja ili obaju njih. S tim se u vezi promišlja o statusu, posljedicama i opravdanosti određenih postupaka/tendencija u individualizaciji pristupa učenicima s disleksijom i(li) disgrafijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek