Pregled bibliografske jedinice broj: 905792
Nastava likovne kulture kao poligon za problematiziranje aktualnih urbanističko- arhitektonskih natječaja u svrhu oblikovanja javnih prostora učenikova lokalnog okruženja.
Nastava likovne kulture kao poligon za problematiziranje aktualnih urbanističko- arhitektonskih natječaja u svrhu oblikovanja javnih prostora učenikova lokalnog okruženja. // Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Sveučilište Jurja Strossmayera u Osijeku. Umjetnička akademija u Osijeku., 2017. str. 129-130 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 905792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava likovne kulture kao poligon za problematiziranje aktualnih urbanističko- arhitektonskih natječaja u svrhu oblikovanja javnih prostora učenikova lokalnog okruženja.
(Art education as a training ground for problematizing current urban-architectural tenders for public spaces in student's local area)
Autori
Đira, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije
/ Škojo, Tihana - Osijek : Sveučilište Jurja Strossmayera u Osijeku. Umjetnička akademija u Osijeku., 2017, 129-130
ISBN
978-953-8181-02-3
Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
oblikovanje prostornih površina, urbanizam, trg, kulturna baština, šibenska Poljana, javni natječaj
(environmental design, urbanism, square, cultural heritage, Poljana in Šibenik, public tender)
Sažetak
Posterom se prikazuje izvedba nastavne teme iz likovne kulture pod nazivom Oblikovanje prostornih površina za 8. razred osnovne škole kojom se, u suradnji sa šibenskim učenicima, problematizira urbanističko-arhitektonski natječaj za preuređenje šibenske Poljane iz 2011. godine.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Likovne umjetnosti